آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۴۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰
میثم امیری
میثم امیری
میثم امیری مسؤول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی داشگاه های شهرستان فیروزآباد در یادداشتی به بحث انتخابات پرداخت و نوشت: با فراگیرشدن حال و هوای انتخاباتی در فضای کشور، عده‌ای مثل همیشه این بحث را مطرح می‌کنند که(بسیج و سپاه نباید وارد مسائل سیاسی بشوند)؛ و حرف خود را هم به امام بزرگوار (ره) استناد می‌دهند. اما هیچ‌گاه جملات امام را آن‌طوری که در وصیت‌نامه‌ی ایشان آمده، نقل نمی‌کنند.

مسائل سیاسی را با مسائل جناحی نباید اشتباه گرفت. دخالت در سیاست، لزوماً به معنای عضویت در یک حزب و گروه سیاسی خاص نیست؛ بلکه یک تکلیف همگانی است؛ همه اقشار مختلف مردم باید در سیاست و مسائل سیاسی، در مسائل مربوط به انتخابات و در مسائل مربوط به‌نظام جمهوری اسلامی دخالت کنند.

بسیجی طبق بیان امیرالمؤمنین (علیه‌السلام( (إنَّ الحَقَّ و الباطِلَ لایُعرَفانِ بِأَقدارِ الرِّجال)، حق را با اشخاص نمی‌سنجد، حق را با حق می‌سنجد، با شاخص و با خط کش حق می‌سنجدپس نباید این‌جور تصور کرد که بسیج با فلان شخصیت سیاسی، دشمنی و تعارض دارد؛ بلکه بسیج با طرز «تفکر» برخی آقایان سیاسیون، مشکل دارد. اگر یک تفکر مضر و غلطی بخواهد در مقابل تفکر انقلابی امام و رهبر، قد عَلَم کند، مسلماً بسیج احساس مسئولیت می‌کند؛ حال، تفاوتی نمی‌کند که حامل این تفکر غلط، چه گروهی باشد؛ بنابراین برای بسیجی اصلاً اصولگرایان و اصلاح‌طلبان، موضوعیت ندارند.

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم و انتخابات، مظهر حضور مردم و آزادی ملت ایران در انتخاب سرنوشت خود است. شما وقتی رئیس‌جمهور را انتخاب می‌کنید، یعنی تمام سررشته‌های اجرایی کشور را در دست کسی می‌گذارید که منتخب شما و برخاسته از رأی و اراده شماست و باید تلاش کنیم افرادی بر کرسی‌های مسئولیت بنشینند که بتوانند حرکت روبه‌جلوی انقلاب را با شتاب بیشتری ادامه دهند و باید همه مردم در انتخابات حاضر باشند و طبق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب فردی را انتخاب کنیم که کشور را به دشمن نفروشد.
انتشار یادداشت‌های دانشجویی به معنای تایید تمامی محتوای آن توسط سایت نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: