کد خبر: ۱۰۴۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰
امام جمعه موقت شیراز :
حجت الاسلام والمسلمین رضوی اردکانی در مجمع بسیج پیشکسوتان سپاه عشایر فارس گفت: تا فساد ریشه کن نشود اقتصاد مقاومتی ایجاد نمی شود.
به گزارش روابط عمومی سپاه عشایر فارس، حجت الاسلام والمسلمین رضوی اردکانی در مجمع بسیج پیشکسوتان  سپاه عشایر فارس گفت: تا فساد ریشه کن نشود اقتصاد مقاومتی ایجاد نمی شود.
امام جمعه موقت شیراز، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نباید به دشمن قدار، مکار، بدعهد اعتماد کنید گفت: اعتماد به دشمن مکار،  قدار، بدعهد حماقت است.
وی در ادامه افزود: امروز ملت ایران یکی از مقتدرترین کشورهای منطقه است فلذا آمریکا  و دست اندر کارانشان به دنبال جنگ های نیابتی در منطقه هستند تا مسلمانان را به جان هم بیندازند که متاسفانه امروز شاهد این قضیه تلخ در منطقه هستیم.
حجت الاسلام والمسلمین رضوی اردکانی، گفت: راه برون رفت از مشکلات اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است اما  امروز ما بحران اقتصادی داریم و تا فساد ریشه کن نشود اقتصاد مقاومتی ایجاد نمی شود.
وی ادامه داد و گفت: امروز نیاز به رییس جمهوری داریم که مشکلات مردم را حل کند اینکه می گویند 700 هزار شغل ایجاد شده کجا ایجاد شده با زبان که نمی شود حرف زد عمل هم مهم است.
   حجت الاسلام والمسلمین رضوی اردکانی، نبود اشتغال را منشا بسیاری از مفاسد خواند و  خاطر نشان کرد: ما امروز بحران اقتصادی داریم اگر اشتغال حل نشود مواد مخدر، آسیب های اجتماعی مانند طلاق و رشد بی رویه گناه را در جامعه شاهد هستیم .
وی گفت: اولین اولویت رییس جمهور و هر مسئول دیگر  در حوزه اقتصاد مقاومتی این است که گلوگاه فساد را قطع کند و برخورد قاطع با مفسدین اقتصادی داشته باشد فساد بزرگترین مانع هست و تا مانع باشد ما جلو نخواهیم رفت.
فرمانده سپاه عشایر فارس، در ادامه گفت: امروز نیاز به یک مدیر هوشمند در همه زمینه ها داریم تا بتواند در مسائل اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی ورود کند.
سرهنگ افسری، با توجه به اینکه هزینه های تولید در ایران خیلی بالا است گفت: اغلب جنس های خارجی در ایران ارزان است اما هزینه های تولید گران، چرا باید این گونه باشد؟
وی در پایان گفت : پیامد یک انتخاب خوب یک مدیریت خوب و یک پیشرفت و وحدت خوب است.   

نام:
ایمیل:
* نظر: