آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۴۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر:
حجت الاسلام حاجی زاده گفت: مجموعه عقیدتی - سیاسیی سپاه با برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی متنوع همواره نشاط معنوی در پاسداران و خانواده های ایشان حفظ و تقویت می کند
به گزارش تنویر، مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی - سیاسی در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام محمد حاجی زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس برگزار شد.

حجت الاسلام حاجی زاده در حاشیه این مراسم با بیان اینکه آثار و تالیفات شهید مطهری از بهترین مجموعه آثار مکتوب اسلامی است، گفت: مطالعه آثار این شهید بزرگوار یکی از تاثیرگذارترین راه های تعمیق معنویت در جامعه اسلامی ایران بخصوص در نسل نوجوان و جوان کشور است.

وی خاطرنشان کرد: در سال های اخیر شبهه افکنی بر علیه نیروهای مسلح کشور و تولید محصولات فرهنگی برای تضعیف نهاد سپاه یکی از محورهای اصلی توطئه آفرینی دشمنان انقلاب اسلامی بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با بیان اینکه ارتقاء و تقویت آموزه های اعتقادی در سپاه و بسیج رسالت مهم مجموعه عقیدتی - سیاسی سپاه است، گفت: مجموعه عقیدتی - سیاسی یکی از ارکان مهم سپاه است که از وظایف اصلی آن مقابله با هجمه فرهنگی و شبهه آفکنی دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: مجموعه عقیدتی - سیاسیی سپاه با برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی متنوع همواره نشاط معنوی در پاسداران و خانواده های ایشان  حفظ و تقویت کرده، مبانی سَبکِ زندگی اسلامی در جامعه عظیم بسیجیان ترویج می کند و ساختار سازمانی و سلامت معنوی سپاه و بسیج را تحکیم می کند.

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه  حلقه های شجره طیبه صالحین در بسیج بهترین محافل برای بررسی آثار شهید مطهری است، گفت: شهید مطهری برای تمام دوران یک الگوی زنده و نمونه است، این شهید بزرگوار همواره پیشرو بوده و با آینده اندیشی آثاری در تبیین مبانی دین اسلام تالیف کرده که با وجود گذشت سال ها اهمچنان برای نسل حال و آینده تازه و قابل استفاده و پاسخگوی سوالات آنان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر افزود: همزمان با هفته عقیدتی - سیاسی سپاه برنامه های متنوع فرهنگی از قبیل مسابقات مقاله نویسی و کتابخوانی با موضوع آثار شهید مطهری، برگزاری نشست های معرفی و بررسی آثار شهید مطهری، تجلیل از معلمان نمونه و تقدیر از مربیان برتر عقیدتی - سیاسی سپاه برگزار خواهند شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: