آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۴۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
فرمانده سپاه فجر:
سردار غیاثی گفت: سپاه پاسدران و بسیج استان فارس با دقت موضوعات را رصد و تحلیل می کنند و متناسب با آن آرایش متناسب گرفته و اقدام می کنند.
به گزارش تنویر، سردار سید هاشم غیاثی با تبریک فرارسیدن تبریک اعیاد مبارک شعبان، گفت: سپاه پاسداران مولود انقلاب اسلامی است و امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی با دوراندیشی و برای تحقق اهداف دراز مدت انقلاب اسلامی ساختار سپاه و بسیج را طراحی کردند.

وی با بیان اینکه پیام نامگذاری این نهاد به عنوان " سپاه پاسداران انقلاب اسلامی " پیامِ " جانفشانی " است، گفت: برای اینکه منتظر واقعی باشیم باید از مسیر کربلا بگذریم و گذشتن از این مسیر همان پیامِ جانفشانی است، امروز پاسداران انقلاب اسلامی منتظران واقعی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) هستند که در راستای ارتقا و تعالی معنوی تلاش می کنند، در هیچ عرصه ای سست نمی شوند و در تبعیت محض از رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) ثابت قدم هستند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه استان فارس یک فرصت برای نظام اسلامی است، گفت: سپاه پاسدران و بسیج استان فارس با دقت موضوعات را رصد و تحلیل می کنند و متناسب با آن آرایش متناسب گرفته و سپس اقدام می کنند.

وی با بیان اینکه آنچه را که انتفاع مردم فارس است وظیفه و رسالت سپاه فجر می دانیم، گفت: تسهیلات بانک های انصار و مهر اقتصاد در راستای اشتغالزایی در فارس ارائه می شوند، قرارگاه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) فعالیت های بسیار خوبی در استان دارد و بسیج سازندگی فارس با برگزاری اردوهای جهادی در راستای محرومیت زدایی در استان برنامه های متعدد و تاثیرگذاری در دستور کار داشته و دارد.

سردار غیاثی  ادامه داد: امروز رزمندگان استان فارس در دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) حضور فعال دارند و لشکر نوزده فجر فارس در تامین امنیت جنوب شرق کشور کارنامه درخشانی دارد.

فرمانده سپاه فجر با تاکید بر اهمیت تقویت دو مولفه پارسایی و پایداری در پاسداران جوان برای عبور موفق از توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی، گفت: همه مسئولان کشور و پاسداران انقلاب اسلامی فرصت خدمت در این حاکمیت الهی را قدر بدانند و در راستای اعتلای انقلاب و اسلام عزیز تلاش کنند و بدانند شرط تحقق آن تبعیت محض از رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) است.
نام:
ایمیل:
* نظر: