پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۱۱:۳۶
کد خبر: ۱۰۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۱

 

حجت الاسلام غلامرضا مزارعی معاون قضایی دادگستری فارس ضمن بازدید از اندرزگاه های زندان مرکزی شیراز و بررسی مشکلات قضایی زندانیان، دارالحفظ قرآن زندان مرکزی شیراز را افتتاح کرد.

مزارعی معاون قضایی دادگستری فارس در بازدید از زندان مرکزی شیراز در جمع معاونین دادگستری و قضات اظهار داشت: تلاش دستگاه قضا، اجرای عدالت است و با هدف تحقق این مهم از مجموعه زندانها بازدید می شود.

وی خطاب به قضات تأکید کرد: شما منادیان عدالت هستید و بازدید از زندانها به منظور رسیدگی به مشکلات افرادی که به دلایل مختلف اقتصادی، اجتماعی و تربیتی وارد زندان ها شده اند ضروری و تأثیرگذار است.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری فارس همچنین در جمع زندانیان در دارالحفظ قرآن زندان گفت: خدا به شما عنایت کرده که در مسیر حفظ قرآن قرار گرفته اید بنا براین با تدبر در آیات قرآن هم از نورانیت قرآن و هم از حفظ قرآن بهره ببرید تا بازگشت خوبی به جامعه داشته باشید.

مزارعی ادامه داد: خوشبختانه با همکاری روحانیون زندان، دارالحفظ قرآن برای اولین بار در بین زندانهای کشور با حضور 200 نفر زندانی در زندان مرکزی شیراز راه اندازی شده است که علاوه بر انس معنوی ، در تنبّه و توبه نادمین نیز مؤثر است و در کمیسیون عفو نیز تسهیلاتی برای زندانیان حافظ قرآن درنظر گرفته می شود.

وی در ادامه بازدید اظهار امیدواری کرد که با حمایت خیرین زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در ماه مبارک شعبان و رمضان فراهم شود.

گفتنی است معاونین دادگستری و قضات از زندانهای مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی فارس، زندان شماره دو، بازداشتگاه مرکزی و کانون اصلاح و تربیت شیراز  نیز بازدید و به مشکلات قضایی زندانیان رسیدگی کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: