چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۱۳:۵۰
کد خبر: ۱۰۴۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
سرهنگ باقری، مسئول بسیج کارمندان استان فارس:
ایشان با اشاره به شرایط حساس کنونی و اهمیت انتخابات آتی ، انقلابی گری و انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن را سه ویژگی اصلی رئیس جمهور دانستند که همگان در انتخاب اصلح بایستی به آن توجه نمایند

ایشان در تبیین شاخصهای انقلابی گری از دیدگاه مقام معظم رهبری95/03/14: به شاخص اول: پایبندی به مبانی و ارزشهای اساسی انقلاب اشاره کردند و بیان داشتند كاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بایستی هم در قول و هم در عمل به اصل ولایت مطلقه فقیه،خط و راه حضرت امام (ره)،به استقلال و عدم وابستگی كشور به بیگانگان، به اصل آزادی و اصل نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی و حمایت از مسلمانان جهان و صدور انقلاب باور و اعتقاد و التزام و پایبندی داشته باشد و سوابق او در این خصوص درخشان باشد و از مسیر انقلاب انحراف نداشته باشد. ایشان همچنین  به شاخص دوم : یعنی هدف گیری آرمانهای انقلاب و همت بلند برای نیل بدان اشاره کردند و بیان داشتند مرور زمان و تهدیدات دشمنان و امیل شخصی و جناحی نباید باعث تغییر و انحراف از مسیر انقلاب شود و رئیس جمهور بایستی در مسیر انقلاب و تحقق آرمانهای آن ثابت قدم باشد و برای نیل به اهداف متعالی همت والا و تلاش جهادی داشته باشد و به ظرفیتهای درونی تکیه نماید و نگاه به درون داشته باشد . ایشان شاخص سوم انقلابی گری را پایبندی به استقلال همه جانبه کشور معرفی نمودند و مسئولیت مهم رئیس جمهور را توجه به همه ابعاد استقلال و تلاش برای خوداتکایی و خود باوری در همه عرصه های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی  و امنیتی دانستند و عدم وابستگی را لازمه پیشرفت و تعالی کشور عنوان نمودند. ایشان رابطه و سازش با اجنبی و بیگانگان که قصد تسلط و غارت منافع ملی دارند را زمینه سقوط و موجب عقب ماندگی کشور بیان کردند و بر اقتدار ملی و عزت کشور تاکید نمودند. در ادامه سرهنگ باقری، به شاخص چهارم یعنی حساسیت در برابر دشمن و کار و نقشه دشمن و عدم تبعیت از او پرداختند و عدم شناخت تاکتیک دشمن و عدم داشتن نقشه و تاکتیک لازم جهت مقابله با او را از نشانه های بی بصیرتی دانستند و  نتیجه این بی بصیرتی را ضربه پذیری کشور در تهدیدات دشمنان  عنوان کردند. ایشان با اشاره به جهاد کبیر، شجاعت و مقتدارانه عمل کردن را از ویژگی بارز یک رئیس جمهور دانستند و  تبعیت از دشمن را زمینه وابستگی و تسلط  بیگانگان و به دنبال آن خواری و ذلت عنوان نمودند. ایشان به پروژه نفوذ دشمن بعد از برجام اشاره کردند و خواستار بستن راه هرگونه نفوذ به خصوص نفوذ جریانی شدند.ایشان شاخص پنجم را تقوای دینی و سیاسی بیان کردند و آن را لازمه انقلابی گری دانستند و این موضوعی است که بیش از همه مسئولین بایستی در وجود رئیس جمهور نهادینه باشد. ایشان به تلاش دشمنان برای القا تفکر لیبرالیزم و حذف تفکر اسلام سیاسی اشاره کردند و عنوان کردند امروز بایستی بیش از سابق مراقب توطئه دشمنان برای جدایی دین از سیاست باشیم.

ایشان در پایان با اشاره به شرایط حساس کنونی و اهمیت انتخابات ، انقلابی گری و انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن را سه ویژگی اصلی رئیس جمهور دانستند که همگان در انتخاب اصلح بایستی به آن توجه نمایند. 

نام:
ایمیل:
* نظر: