کد خبر: ۱۰۴۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
امام جمعه موقت لامرد در نخستین خطبه خود مطرح کرد
امام جمعه موقت لامرد گفت: جوانان امروز باید علی اکبر امام حسین (ع) و نه غربی ها را الگوی خود قرار دهند.

به گزارش تنویر لامرد، حجت الاسلام سیدابوالحسن علوی امام جمعه موقت لامرد که طی هفته جاری به این سِمَت منصوب شده است، ظهر امروز در نخستین خطبه‌ خود در نمازجمعه شهر لامرد با اشاره به فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و میلاد امام زمان (عج) اظهار داشت: از سه ماه ارزشمند رجب، شعبان و رمضان باید تمام استفاده معنوی را برده و طلب رحمت و مغرفت کنیم.

خطیب موقت جمعه لامرد افزود: اعیاد شعبانیه باید باشکوه فراوان برگزار شود و بر سردرب منازل و مغازه‌ها نیز پرچم‌های میلاد نصب گردد.

وی با اشاره به فرا رسیدن میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان نیز گفت: جوانان باید توجه کنند که ما الگوهایی مانند حضرت علی اکبر(ع) داریم و نباید از الگوهای غربی استفاده کنند.

علوی همچنین با انتقاد از برگزاری یک کنسرت در چند روز گذشته در شهر لامرد و انجام حرکات سخیف و زننده در این مراسم خاطرنشان کرد: این مسئله‌ی که اتفاق افتاده است اصلا خوشایند نیست و اقداماتی در این زمینه صورت گرفته است که به اطلاع مردم در آینده رسانده خواهد شد و دیگر نیاید کارهایی انجام شود که این گونه سخیف باشد. 

امام جمعه موقت لامرد با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و گرامیداشت مقام معلم تصریح کرد: شهید مطهری در تمام کارهایش خوب عمل می‌کرد و از آنجایی که نظم در کارها موجب تقوای بیشتر می شود، این شهید والامقام در تمام کارهای خود دارای نظم بسیار خوب و بالایی بود. 

به گزارش فارس، سیدابوالحسن علوی امام جمعه جدید لامرد، فرزند حاج سید احمد علوی (امام جمعه موقت سابق)، برادر شهید و دارای مدرک دکترای تاریخ می باشد. حجت‌الاسلام علوی از این پس به همراه آقایان شهیدی امام‌جمعه دائم و غفاری امام‌جمعه موقت، اقامه نمازجمعه را برعهده خواهند داشت. 

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: