چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۵۹:۴۳
کد خبر: ۱۰۴۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
در صدا و سیمای مرکز فارس روی داد
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه بقیه الله (عج) جشن روز پاسدار به مناسبت میلاد امام حسین (ع) در صدا و سیمای مرکز فارس با حضور کارکنان و خانواده های آنها برگزار شد.
در این مراسم سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس ضمن عرض تبریک میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: امام حسین (ع) جهت پاسداری از دین حضرت رسول اکرم (ص) آمده بود. بنابراین پاسدار ما نیز همانند امام حسین (ع) باید حق طلب باشد و در زمینه های علمی، نظامی و فرهنگی قدرتمند باشد.
سردار غیاثی اظهار داشتند: انسان مسلمان مکلف به انجام دستورات خداوند است و خداوند به دلیل حب ویژه ای که به انسان داشته انسان را مشرف به تکلیف کرده است. امروز در جامعه ما نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشرف به دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی و دفاع از عترت و اهل بیت عصمت و طهارت شده است.
فرمانده سپاه فجر فارس خاطر نشان کرد: مقدمه شهادت ایثارگری است و فرهنگ ایثارگری را می توان در سیره ی حضرت عباس (ع) در واقعه عاشورا دید که چگونه این حضرت در راه اسلام جان خود را فدا نمود و شما پاسداران برای حفظ و صیانت از ارزشهای انقلاب باید همانند حضرت عباس(ع) روحیه ی ایثارگری را در خود تقویت کنید. آنچنان که در همین سپاه فردی به نام حاج قاسم سلیمانی با روحیه ی ایثارگرانه خود دنیا را متحیر کرده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: