جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۵۸:۴۴
کد خبر: ۱۰۴۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵
همزمان با هفته عقیدتی-سیاسی؛
به مناسبت هفته عقیدتی-سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،فرماندهی و جمعی از پرسنل ناحیه مقاومت سروستان با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی سپاه سروستان ،به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندهی و  جمعی ازپرسنل ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سروستان با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار سرگرد پاسدار محمد علی اکبری،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در سخنانی ضمن اشاره به  موفقیت های این نیرو طی بیش از سه دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی گفت: ایمان، اخلاص، ولایت مداری و مردمی بودن از جمله ویژگی های شاخص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد و همه موفقیت های بدست آمده این نهاد مقدس از بدو تاسیس تاکنون،نتیجه اصرار بر همین شاخصه های مهم اسلامی و انسانی است.

وی در ادامه این مطلب تاکید کرد: داشتن روحیه ایثار و شهادت طلبی و حفظ روحیه ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم از دیگر ویژگی های این نهاد مردمی است.

محمد علی اکبری در ادامه سخنان خویش با اشاره به آغاز هفته عقیدتی سیاسی در این نیرو اظهار داشت: تلاش در جهت گسترش معارف دینی، بصیرت افزایی  و تاکید بر حرکت مداوم در مسیر ولایت و رهبری از جمله اهداف این واحد در سازمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

سرگرد اکبری با اشاره به جایگاه مهم و اساسی معاونت عقیدتی و سیاسی در سپاه پاسداران تاکید کرد: عقیدتی سیاسی از جمله ارکان مهم و اساسی سپاه پاسداران و نماد بصیرت و روشنگری در این نهاد برخاسته از مردم مومن،بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سروستان در پایان سخنان خویش با اشاره به سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و تبریک  هفته روز معلم  گفت: استاد مطهری فرزند راستین بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی،حضرت امام خمینی(ره) و یکی از چهره های شاخص انقلاب اسلامی ایران بود که نقش بزرگی در پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن تشکیل حکومت جمهوری اسلامی ایران داشت  و امروز معرفی این اسوه علم ، تقوا و مجاهد خستگی ناپذیر به نسل جوان،یک وظیفه عمومی است.
در ادامه این جلسه ،حجت الاسلام ابراهیمی، امام جمعه سروستان نیز در سخنانی از حضور همه جانبه سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه برنامه های فرهنگی-اجتماعی در راستای حفظ و حراست از انقلاب  اسلامی و دستاوردهای آن تقدیر کرد.

دیدار سبزپوشان ناحیه مقاومت بسیج سروستان با امام جمعه
دیدار سبزپوشان ناحیه مقاومت بسیج سروستان با امام جمعه
دیدار سبزپوشان ناحیه مقاومت بسیج سروستان با امام جمعه
نام:
ایمیل:
* نظر: