آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۵۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰
مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی کازرون در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه؛
محمدمهدی شجاعی مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی کازرون گفت: رئیس جمهوری می خواهیم که به جای «کدخدا» به «خدا» ایمان داشته باشد.
به گزارش سرویس "تنویر"، محمدمهدی شجاعی مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی کازرون در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه کازرون با تشکر از امام جمعه و مجموعه ستاد نماز جمعه کازرون در سخنانی ضمن تسلیت حادثه دلخراش و غم بار گلستان که موجب جان باختن تعدادی از معدن چیان زحمت کش شد، گفت: کارگران سختکوشی که در طول سال مورد غفلت مسئولان قرار داشتند پس از انفجار معدن و خاکستر شدن پیکرهایشان توانستند محکی برای حضور مسئولان باشند.

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی ضمن تبریک  اعیاد شعبانیه به ویژه ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان و ولادت حضرت قائم عج ا... تعالی فرجه به نمازگزاران برگزاری انتخابات درکشور را از جمله افتخارات جمهوری اسلامی دانست و گفت:  انتخابات  مظهرخداباوری، مردم باوری و خودباوری است.

شجاعی اولین موضوع مهم  در انتخابات را  حضور و مشارکت حداکثری مردم عنوان کرد و بیان داشت: حضور پرشور و نشاط  در انتخابات هم یک عمل صالح، هم تکلیف شرعی و وظیفه عمومی و همچنین حق و تکلیف آحاد مردم است.

به گفته این فعال دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون مردم باید در انتخاب فرد اصلح تلاش و کوشش نمایند زیرا بخش اعظم مسائل اقتصادى، فرهنگى، روابط خارجى و ... در اختیار دستگاه اجرایی کشور است.

وی با تأکید بر این که ما رئیس جمهوری می خواهیم که به جای «کدخدا» به «خدا» اعتقاد داشته باشد، اظهار داشت: تدیّن بسیار مهم است زیرا وابستگی افراد از اباحی گرى دینى حاصل می شود.

سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه کازرون بیان داشت: به کسی رأی می دهیم که درد فقر و محرومیت را چشیده باشد که اماممان فرمود: «تنها کسانی تا آخر خط با ما می مانند که درد فقر و محرومیت و استضعاف را چشیده اند».

شجاعی با تآکید بر اینکه به فردی رأی خواهیم داد که نه تنها با ثروتمندان و قدرتمندان هم نشینی نکرده بلکه در جهت خشکاندن ریشه فساد تلاش نماید، تصریح کرد: رئیس جمهوری می خواهیم که قبل و بعد از شروع به کارش کلیه دارایی ها و سرمایه های خود را به قوه قضائیه اعلام نماید.

وی با بیان اینکه ما به یک فرد انقلابی با مدیریت جهادی برای مدیریت بر دستگاه اجرایی کشور نیازمندیم، یادآور شد: امروز انقلاب اسلامی بیش هر زمانی به حضور مدیران انقلابی و جهادی نیازمند است که امام راحل فرمود: «نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد».

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی کازرون در پایان با انتقاد از وجود برخی فسادهای مالی و حقوق های نجومی در میان مدیران، تصریح کرد: مدیرانی که اختلاس های میلیاردی را وام های های معوقه و اختلاس گران را ذخیره نظام می نامند نمی توانند ادعای مبارزه به فساد را داشته باشند و برای محرومان کار کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: