آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۵۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹
دانشجوی بسیجی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در نمازجمعه قائمیه:
فعال دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون گفت: کسانی که «سنگ پا» وارد می کنند نمی توانند مدعی حمایت از تولید ملی باشند.
به گزارش سرویس دانشگاه "تنویر"، احسان نادری پناه فعال دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه قائمیه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، جشن روز جوان و نیمه شعبان، گفت: شعبان ماه شریفی است و آن ماه من است، حاملان عرش آن را بزرگ می‌شمارند و حق آن را می‌شناسند.

وی برگزاری انتخابات را مظهر حضور مردم و آزادی ملت ایران در انتخاب سرنوشت خود دانست و اظهار داشت: بدون تردید انتخابات مؤثرترین وسیله برای تحقق آرمان‌ها به شمار می رود.

این فعال دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، حضور حداکثری مردم در انتخابات را موضوعی بسیار مهم عنوان کرد و گفت: حضور حداکثری مردم پای صنوق های رآی پایه‌ های نظام را تحکیم و مستحکم می کند و آبروی ملت ایران را در جهان زیاد می نماید.

نادری پناه انتخاب فرد «اصلح» را موضوع مهم دیگر در هر انتخابات به ویژه انتخابات ریاست جمهوری دانست و یادآور شد: همان گونه که حضور در انتخابات به عنوان یک تکلیف الهی محسوب می شود تلاش برای انتخاب فرد اصلح نیز به عنوان یک تکلیف الهی تلقی می گردد.

وی «تدیّن»، «طهارت» و«توکل و اعتماد به خدا» را مهم ترین ویژگی و شاخصه برای کاندیاهای احراز صلاحیت شده دانست و بیان داشت: ما از رئیس جمهور متدین و باتقوا خاطرمان جمع است که نه تنها کارخلاف نخواهد کرد حتى کوتاهى و سستى نیز از وی مشاهده نخواهد شد.

نادری پناه گفت: مردم به فردی رأی دهند که در رابطه با مردم «صداقت و راستگویی» و «سلامت و امانت داری» را رعایت کند.

این فعال دانشجویی تأکید کرد: به  فردی رأی خواهیم داد که کلید حلّ مشکلات اقتصادی را تکیه بر توان و ظرفیت داخلی می داند نه مذاکره با این و آن.

وی در پایان با انتقاد از وارد بی رویه کالاهای غیر اساسی، تصریح کرد: کسانی که سنگ پا، میخ و سوزن، آب معدنی 60 هزارتومانی را از خارج وارد می کنند نمی توانند خود را حامی تولید ملی بنامند.

نام:
ایمیل:
* نظر: