آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۵۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱
مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد در نمازجمعه کنارتخته:
مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون گفت: به رئیس جمهور انقلابی، استکبارستیز و نترس نیازمندیم.
به گزارش سرویس دانشگاه "تنویر"، امیرحسین سینایی مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه شهر کنارتخته ضمن تسلیت حادثه انفجار در معدن زمستان یورت آزادشهر گلستان، گفت: مسئولانی که در طول سال خبری از این کارگران نداشتند اکنون که آوار مشکلات و عدم ایمنی امکانات، زندگی معدنکاران را تباه کرده و آنها را به خاک سیاه نشانده است، سر و کله‌اشان پیدا شد.

مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون با بیان اینکه برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی یکی از مولفه های قدرت محسوب می شود، گفت: دشمن در پی کم رنگ کرد و پایین آوردن مشارکت مردم است بدانید هر رأی که به صندوق ها انداخته می شود مشت محکمی به دهان مستکبر و یاوه گویان است.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی امروز در مقطع ویژه ای از عمر خود قرار گرفته است خاطرنشان کرد: مسائل و مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی داخلی از یک سو و شرایط ویژه جبهه مقاومت روی کار آمدن دولتی عربده کش و جنگ طلب در امریکا از سوی دیگر ضروت حضور دولتی پویا و فعال و معتقد به اقتصاد مقاومتی، انقلابی، شجاع، استکبارستیز، نترس و با مدیریت جهادی را صد چندان می کند.

سینایی با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) که می فرمایند: «حکمرانی طعمه و خوراک نیست، بلکه امانت است»، عنوان داشت:  به کسی رای خواهیم داد که به اقتصاد مقاومتی نه در شعار و سخنرانی که در عمل اعتقاد راسخ داشته باشد و نیت‌ها را برای خدمت به محرومان خدایی کند و شعارشان در جهت حمایت از طبقات ضعیف باشد.

وی در پایان تآکید کرد: بیاییم در انتخابات ریاست جمهوری این حزب و آن گروه را کنارگذاشته و اسلام، محرومان و فقرا را درنظر گیریم و با انتخاب فردی اصلح کشورمان را بیمه نماییم.

نام:
ایمیل:
* نظر: