آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۵۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۷
جانشبن خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز:
جانشبن خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: افزایش بصیرت موجب تشخیص بهتر وعده هاي راست و دروغ می شود.
کاظمی جانشبن خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در خصوص جایگاه قانون در انتخابات گفت: شخصي كه به انتخاب مردم به رياست قوه مجريه كشور منصوب مي شود. بايد اجرا كننده قوانين كشوري باشد بس شايسته است كه خود نيز قوانين مرتبط با تبليغات در انتخابات را رعايت كند. فردي كه خود را بايبند قانون بداند قطعا از افراد قانون مدار در كنار خود براي اداره اين كشور بهره مي گيرد .

 وی در خصوص آثار تمکین از قانون در انتخابات بیان داشت: زماني كه بالاترين مقام اجرايي يك كشور تابع  اصول و مقررات أخلاقي و اسلامي باشد اين  سبب يكپارچگي دولت و ملت، استحكام  و ثبات نظام اسلامي، آرامش و امنيت ملي مي شود.

وی در خصوص وعده هایی که طبق قانون از توان کاندیدا خارج است اظهار داشت: وعده هاي رؤيايي و عوام پسندانه دادن به ملت زماني كه نتواند به اجرا درآيد بي صداقتي و ضعف اجرايي و مديريتي يك مسئول را نشان مي دهد، و آن زمان است كه مردم اعتماد خود را از دست مي دهند و موج نا اميدي از دولتمردان در جامعه حاكم مي شود. در ميان تبليغات رياست هاي جمهوري همواره اين خلا بوده است كه متاسفانه مردم ما از حدود اختيارات رياست جمهوري به درستي مطلع نيستند و همين امر سبب مي شود كه مردم وعده هاي هر چند دور از حدود اجرا را نيز از يك كانديدا بپذيرند.

وی افزود: افزايش بصيرت مردم نه تنها به انتخاب اصلح كمك مي كند بلكه مي توانند وعده هاي راست و قابل تحقق را از وعده هاي كذب و مردم فريبانه تشخيص دهند.

وی تصریح کرد: بايد كسي بر جايگاه رياست جمهوري بنشيند كه بتواند قانون را در نظام بانكداري، اقتصادي و.. به شيوه اسلامي اجرا كند تا فسادهاي مالي كم شود، با مفسدين اقتصادي طبق قانون برخورد شود.فشارهاي اقتصادي از روي دوش مردم برداشته شده.زمينه اشتغال فراهم شود.ايراني خودكفا و با اقتدار با زمينه صلح و آسايش همگاني ساخته شود. و آن زمان است كه دولت و ملت به حق در كنار هم قرار خواهند گرفت زماني كه صداقت دولت و دولتمردان براي ملت اشكار شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: