کد خبر: ۱۰۵۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹
سردار آسودی در جمع بسیجیان شهرستان استهبان:








به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه استهبان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی،مراسمی در سپاه ناحیه استهبان برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور کارکنان،بسیجیان،امام جمعه شهر رونیز،اساتید عقیدتی سیاسی و عموم برگزار گردید،سخنران سردار محمدعلی آسودی بود.

خلاصه سخنرانی سردار محمدعلی آسودی به شرح ذیل بود:

- در این مقطع زمانی ما چه تکلیفی داریم ؟ما دائم این شعار را می دهیم که بعد از شهدا چه کردیم،باید دانست که شهداء به موقع و به هنگام به تکلیفشان عمل کردند.

- اگر ما به موقع و به هنگام به آن نقشی که برایمان مشخص کرده اند عمل نکنیم باید جوابگوی شهدای انقلاب،شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و جوابگوی امام و رهبری باشیم.

- سپاه به عنوان بازوی ولایت مطلقه فقیه،پاسداری همه جانبه از انقلاب اسلامی در مقابل تمام طیف های تهدید علیه انقلاب اسلامی در هر زمان و مکان را بر عهده دارد.

- وظیفه پاسداران،توسعه و تعمیق انقلاب اسلامی در داخل و خارج تا انقلاب حضرت مهدی(عج)در چهارچوب تدابیر امامت ولی امر که ولایت امت را برعهده دارد، می باشد.

- ما باید خود انقلابی باشیم و ببینیم که چه کسی دارد انقلابی عمل می کند و چه کسی غیر انقلابی کار می کند.هر کس انقلابی است ما مخلص او هستیم اما هرکس غیر انقلابی است و دارد در جهت اهداف دشمن و ضد انقلاب حرکت می کند ،ما نمی توانیم بنشینیم و ببینیم که انقلاب تهدید شود.

- پیشگیری مهمتر از مقابله است.اگر پیشگیری به موقع انجام گیرد و نگذاریم فتنه ای ریشه بدواند،ان وقت ماموریت خود را انجام داده ایم.

- باید دانست که تهدیدات و شیطنت های آمریکا و دشمنان در انتخابات رخ می دهد.در کشورهای دیگر هم چنین است مثل اوکراین،یک بستر مناسب برای دشمن برای اینکه بتواند مسیر را تغییر دهند انتخابات است.

- مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران فرمودند که مردم نباید به مساله انتخابات سر سری نگاه کنند.رای را باید از روی فکر کامل بدهند.وقتی بر اساس منطقی رای بدهیم پیش خدای متعال معذوریم.

- نظر حضرت آقا در جلسات متفاوت تاکید بر حضور حداکثری است.حضور مردم است که تهدید را دور می کند.

- حضور مردم در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بود بر دهان یاوه گویانی که شعار نه غزه نه لبنان را می دادند.

- حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه مشت محکمی بود بر دهان ترامپ.

- یکی از ویژگی های رئیس جمهور این است که باید آمریکا ستیز باشد نه آمریکا ستایش

نام:
ایمیل:
* نظر: