پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۰۱:۳۶
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۵۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
فرمانده حوزه مقاومت امام کاظم(ع) سیمکان خبر داد:
محسن زارعیان از برگزاری نشست نهضت روشنگری با حضور 350 نفر از بسیجیان منطقه پشت پر سیمکان در حسینیه روستای جرمشت خبر داد.
به گزارش تنویر جهرم، محسن زارعیان فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام کاظم(ع) سیمکان خبر از برگزاری نشست نهضت روشنگری با موضوع شاخصه های انتخاب اصلح با حضور 350 نفر از بسیجیان آن خطه در حسینیه روستای جرمشت داد.

در این نشست، حجه الاسلام احمد گشتاسبی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جهرم به ایراد سخنرانی پرداخت.

حجه الاسلام گشتاسبی با اشاره به ملاکهای متعدد برای نامزدهای انتخابات، داشتن تقوا و صداقت را یکی از مهمترین ویژگیهای اصلح منتخب دانست.

وی با اشاره به زندگانی ائمه معصومین علیهم السلام در ساده زیستی و الگو قرار دادن ایشان در زندگی مخصوصا برای مسئولین، یکی دیگر از شاخصه های انتخاب اصلح را پرهیز از اشرافی گری و دنیا زدگی عنوان نمود.

حجه الاسلام گشتاسبی از دیگر ملاکها و معیارهای منتخب اصلح را داشتن روحیه جهادی و انقلابی و خستگی ناپذیری از تلاش و فعالیت بیان داشت که به عنوان یک ویژگی مهم برای کسی که میخواهد خدمت رسان هشتاد میلیون ایرانی باشد شاخصه‌ی مهمی به شمار می رود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه جهرم یکی دیگر از شاخصه های مهم منتخب اصلح را داشتن روحیه‌ی استکبار ستیزی معرفی نمود و گفت: با کارنامه ای که دشمنان این ملت در طول سالیان متمادی داشته اند و همیشه به فکر ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران هستند نمیشود با دیپلماسی لبخند و عقب نشینی از آرمانها با ایشان مقابله نمود.

وی تصریح کرد: که بر اساس آیات متعدد قرآن باید با کفار و مستکبرین از سر عزت و قدرت مواجهه نمود تا ایشان بر امت مسلمان غلبه فکری، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، نظامی و ... نکنند.



 
نام:
ایمیل:
* نظر: