کد خبر: ۱۰۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
بازتاب دستاورد بزرگ ساحلی بازان ایران در باهاما
سه جایزه به ایرانی‌ها رسید/ توپ طلا و کفش برنز برای احمدزاده؛ حسینی دستکش طلا برد

سایت فدراسیون جهانی فوتبال پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۷ باهاما را به‌عنوان دستاوردی تاریخی توصیف کرد.

به گزارش «بیکافارس»، به‌دنبال پیروزی ارزشمند تیم ملی فوتسال ایران برابر ایتالیا در دیدار رد‌ه‌بندی جام جهانی فوتبال ساحلی 2017 باهاما، سایت فیفا در گزارشی به تمجید از عملکرد شاگردان محمد حسین میرشمسی پرداخته است.

فیفا نوشته است: ایران با پیروزی 5 بر 3 برابر ایتالیا در بازی رده‌بندی و کسب عنوان سومی، به رده‌بالاترین تیم آسیایی در جام جهانی فوتبال ساحلی تبدیل شد و در اوج به حضورش در جام جهانی 2017 پایان داد. دو تیم در مرحله گروهی نیز با هم روبه‌رو شده بودند که آنجا ایتالیا، ایران را در یک بازی مهیج با نتیجه 5 بر 4 شکست داد.

سایت فیفا در ادامه با اشاره به دومین عنوان چهارمی متوالی ایتالیا و تبدیل شدن بازیکن این تیم گابریله گوری به آقای گل تورنمنت نوشته است: داریو روماچوتی اگرچه با یک ضربه سر فاصله دو تیم را به یک گل کاهش داد اما گل او برای پیروزی ایتالیایی‌ها کافی نبود و احمدزاده با زدن یک گل دیرهنگام از روی نقطه پنالتی، نام ایران را در کتاب رکوردها ثبت کرد.

در پایان رقابت‌های جام جهانی فوتبال ساحلی نفرات برتر این مسابقات مشخص شدند.

 رقابت های جام جهانی فوتبال ساحلی 2017 که در باهاما در جریان بود، بامداد امروز  (دوشنبه) با قهرمانی برزیل، نایب قهرمانی تاهیتی و سومی ایران خاتمه یافت. در پایان این رقابت ها نفرات برتر این جام نیز مشخص شدند که سه جایزه به ایران رسید.

در بخش انتخاب بهترین بازیکن جام،توپ طلای مسابقات به محمد احمدزاده، کاپیتان تیم ملی ایران رسید. او همچنین پس از گابریل گوری از ایتالیا و رودریگو از برزیل به عنوان سومین گلزن برتر جام انتخاب شد که در این بخش نیز به ترتیب به نفرات برتر کفش طلا، نقره و برنز اهدا شد.

پیمان حسینی، دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران نیز باتوجه به عملکرد خوبی که داشت توانست به عنوان بهترین دروازه بان جام انتخاب و جایزه دستکش طلایی را دریافت کند. جایزه بازی جوانمردانه این دوره از رقابت ها نیز به تیم ملی برزیل رسید.(تسنیم)

نام:
ایمیل:
* نظر: