آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۵۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
فرمانده سپاه فجر:
سردار غیاثی گفت: با توجه به حوزه های تولید و اشتغال براساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و مطالبه مردم از دولت ها می توانیم چالش های اقتصادی را با موفقیت طی کنیم.
به گزارش تنویر، سردار سید هاشم غیاثی در دیدار با فرماندهان بسیج استان فارس با بیان اینکه پیش از انقلاب اسلامی کشور ضعیفی بودیم اما امروز هیچ کشور خارجی برای ما تصمیم نمی گیرد، گفت: امروز در نگاه کلان مشاهده می کنیم اسلام مرزها را درنوردیده، هدف دشمنان انقلاب اسلامی نابودی نظام بود اما امروز به شکست خود اعتراف می کنند، این ها به برکت وجود ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه امروز نیروی انسانی ایران اسلامی که سربازان ولی فقیه هستند محور معادلات در منطقه است، گفت: در زمانی که دشمن تلاش می کرد اقتصاد کشور را فلج کند این ولی فقیه بود که ادبیات مقاومت را به باور ملی تبدیل کرد، شکیبایی را در مردم ایجاد کرد، از پیشرفت های علمی و هسته ای حمایت کرد و سیاست های اقتصادی دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کرد.

فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: با توجه به حوزه های تولید و اشتغال براساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)  و مطالبه مردم  از دولت ها در زمینه عمل انقلابی می توانیم چالش های اقتصادی را با موفقیت طی کنیم.

وی با بیان اینکه گرایش دولت ها مانعِ دشمنیِ دشمنان در حوزه اقتصادی نیست، گفت: بدعهدی طرف های غربی را در برجام مشاهده کردیم، مردم باید نسبت به تهدیدات جنگ اقتصادی آگاه باشند و از دولت ها بخواهند در ریل انقلاب اسلامی و بر اساس تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حرکت کنند.

سردار غیاثی با بیان اینکه یکی از راهبردهای دشمن تلاش در جهت بی ثبات سازی کشور با هدف تاثیرگذاری بر سیاست خارجی است، گفت: امنیت خط قرمز نظام اسلامی است و فرماندهان سپاه و بسیج باید ضمن حضور در میدان، اِشراف اطلاعاتی کامل و اقدام به موقع داشته باشند.

وی با اشاره به نقش مهم سپاه در برگزاری باامنیت انتخابات پیش، حین و پس از روز برگزاری، گفت: حضور حداکثری مردم  در انتخابات که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) هم هست تحقق مردم سالاری دینی است و اقتدار نظام اسلامی را در پِی خواهد داشت.

فرمانده سپاه فجر با تاکید بر تقویت و ارتقا انسجام در نیروهای ولایتمدار، گفت: سه مولفه بصیرت، اخلاص و عمل بهنگام شاخصه های پاسداران و منتظران واقعی حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) هستند.

وی با بیان اینکه تایید رهبری و دشمنیِ استکبار را برای سپاه افتخار می دانیم، گفت: همواره باید در موضع فعال قرار داشته باشیم و بدانیم آمریکا و استکبار جهانی از گسترش اندیشه پاسداری و بسیج در سایر کشورها نگران هستند.

سردار غیاثی خطاب به فرماندهان سپاه و بسیج در استان فارس، گفت: توجه فرماندهان به پایگاه های مقاومت بسیج لازمه بدست آوردن نتایج اثربخش از برنامه ها و ماموریت های ابلاغی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: