آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۵۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
فرمانده سپاه فجر فارس:
سردار غیاثی گفت: مردم با خرید کالای ایرانی هم تولیدکنندگان داخلی را به ارتقاء کیفیت و افزایش تولید محصولات تشویق می کنند و هم به ثبات شغلی کارگران ایرانی کمک می کنند.
به گزارش تنویر، آیین افتتاح نمایشگاه و فروشگاه کالای ایرانی در مجتمع خدماتی - رفاهی فجر شیراز با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس برگزار شد.

سردار غیاثی در حاشیه این آیین با بیان اینکه حمایت از تولید داخلی و اشتغالزایی برای کارگر ایرانی یکی از مهم ترین مسائل کشور است، گفت: هدف سپاه فجر فارس از برگزاری نمایشگاه کالای ایرانی حمایت عملی از تولیدکنندگان داخلی و معرفی بِرندهای با کیفیت کالای ایرانی به بازار و مردم است که می توانند جایگزین کالای خارجی در سبد خانواده ایرانی شوند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه و فروشگاه کالای ایرانی در مجتمع خدماتی - رفاهی فجر شیراز یک گام موثر در راستای ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی در جامعه است.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان " اقتصاد مقاومتی، تولید - اشتغال " از سوی رهبر معطم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، گفت: خرید کالای ایرانی حمایت از تولید و اشتغال ملی است، مردم با خرید کالای ایرانی  هم تولیدکنندگان داخلی را به ارتقاء کیفیت و افزایش تولید محصولات تشویق می کنند و هم با ایجاد رونق اقتصادی در بازار به اشتغالزایی و ثبات شغلی کارگران ایرانی کمک می کنند.

سردار غیاثی با بیان اینکه حوزه اقتصاد یکی از محورهای اصلی توطئه آفرینی استکبار جهانی برای ضربه زدن به ملت ایران است، خاطرنشان کرد: عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی، تکیه بر توان داخلی و اعتماد به کارآفرینان و نخبگان جوان کشور راه عبور موفقیت آمیز از چالش های اقتصادی است.

وی با بیان اینکه در سال جاری تسهیلات بانک مهر اقتصاد و بانک انصار در راستای طرح های اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی به کارآفرینان ارائه خواهند شد، گفت: محصولات نمایشگاه و فروشگاه کالای ایرانی در مجتمع خدماتی - رفاهی فجر شیراز با قیمت مناسب به پاسداران شاغل و بازنشسته سپاه استان فارس و زوج های جوان عضو خانواده سپاه ارائه می شود.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی یکی از  ظرفیت های بالقوه و مهم سازمان ها و دستگاه ها در استان فارس است، گفت: سپاه فجر به عنوان یکی از نهادهای تاثیرگذار در استان با هدف ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی، نمایشگاه و فروشگاه کالای ایرانی را برای خانواده های پاسدار برگزار کرده است.

سردار غیاثی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه و فروشگاه کالای ایرانی توسط سپاه فجر الگو و نمونه موفق حمایت از کالای ایرانی است،  خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه و فروشگاه کالای ایرانی برای عموم مردم بخصوص جامعه کارمندان فارس یکی از مسائل مهمی است که در سال اقتصاد مقاومتی، تولید - اشتغال باید مورد توجه مدیران سازمان ها و دستگاه ها در استان فارس قرار بگیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: