کد خبر: ۱۰۵۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶

اکنون که درآستانه فرارسیدن میلاد با برکت یگانه منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) قرارداریم ضمن آرزوی تعجیل در فرج آن امام همام،از درگاه خداوند متعال ،  روز سرباز گمنام را خدمت حضرت ولی عصر(عج)،مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای عزیز و سربازان گمنام آن حضرت در سپاه و بسیج تبریک عرض نموده و برای همه سبزپوشان ولایتمدار آرزوی سلامتی داریم.

توفيق خدمتگزاري درسازمان مقدس بسيج ،موهبت بزرگ الهی است كه خداوند سبحان به خادمان آن عطا فرموده تا در دنيا از ثمرات پر بركت این شجره طيبه و در آخرت از فيض عظيم رضوان الهي سيراب گردندكه حلاوت آن با نعمت ولايت شيرين علوي اكمال يافته وكاروان انقلاب ما اكنون با قافله سالاري سلاله پاك حضرت زهرا(س)فرمانده معظم كل قوا حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي(مدظله العالي)مي رود تا با طلوع آخرين خورشيد آسمان پاكي ها شاهد حاكميت اسلام ناب محمدي (ص) در سراسر گيتي باشيم.

لذا این روز عزیز را مغتنم می شماریم و به تاسی از فرمانده معظم کل قوا،زحمات و مجاهدت های خاموش سربازان گمنام آن حضرت را خدمت این عزیزان و خانواده های محترم آنها تبریک عرض می نماییم.

باشد که با همکاری و تعامل همه آحاد ملت غیور و پاسداران و بسیجیان دلاور با دلسوزی رهرو خون شهدا و قدردان این نعمت بزرگ الهی یعنی امنیت باشیم.

ومن الله توفیق

سایه مقام معظم رهبری مستدام باد.

نام:
ایمیل:
* نظر: