کد خبر: ۱۰۵۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴
با حضور مسئول بسیج رسانه فارس:
با حضور مسئولان استانی و محلی، دفتر بسیج رسانه فسا افتتاح ‌شد.
به گزارش تنویر ، میلاد امیری نژاد رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس در مراسم افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه فارس گفت: بسیج رسانه در هر شهر محور اتحاد و همدلی رسانه ها است.

وی اظهار داشت: راه اندازی دفتر بسیج رسانه در شهرستان فسا می تواند برای ترویج آرمان های انقلاب اسلامی اثر گذار باشد.
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس ادامه داد: طی سالهای گذشته با مشارکت اصحاب رسانه استان فارس شاهد موفقیت های چشم گیری در عرصه های مختلف بودیم و کارهایی انجام شد که در کشور بی سابقه و موثر بود.

امیری نژاد تصریح کرد: عضوگیری و برگزاری برنامه‌های حلقه‌‌های صالحین، برگزاری اردو‌های تفریحی - زیارتی و همایش‌ها از جمله فعالیت‌هایی است که به عهده دفاتر بسیج رسانه گذاشته شده است.
وی در ادامه بیان کرد: به لطف تلاش همکاران و اصحاب رسانه محترم استان، سازمان بسیج رسانه فارس در سال 95 برای دومین سال موفق به کسب عنوان برتر سازمان های بسیج رسانه کشور شد.
مسئول سازمان بسیج رسانه استان فارس، بیان کرد: برگزاری دوره های گوناگون آموزشی و حلقه های فکری مطالعاتی صالحین و طرح ولایت ویژه اصحاب رسانه و برگزاری نخستین کاروان پیاده روی اصحاب رسانه در اربعین حسینی از جمله برنامه های شاخص اجرا شده در سال گذشته توسط این سازمان است.
وی با اشاره به اهداف بسیج رسانه گفت: سازمان بسیج رسانه جذب حداکثری و دفع حداقلی و دفاع منطقی از آرمانهای انقلاب را وظیفه خود می داند و در این راستا، تلاش می کند با همیاری اصحاب ولایتمدار استان جبهه رسانه ای مدافع آرمانهای انقلاب اسلامی را تشکیل دهد.
رئیس بسیج رسانه فارس گفت: در فضای امروزی که دشمن با هجمه حداکثری سعی دارد افکار عمومی را دچار تشویش کند خبرنگاران استان در عرصه اطلاع رسانی و خبر در حال تلاش برای مقابله با این هجمه هستند.

 در ادامه سرهنگ شیبانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فسا اظهار داشت: رسانه نقش اصلی را در هدایت افکار عمومی دارد و فضای مجازی به عنوان ابزار اصلی در این عرصه معرفی شده که دشمن از این فضا به خوبی  استفاده می کند. 

 وی افزود: نیروهای انقلابی باید بتوانند با بهره گیری صحیح از این فضا، محتوای ارزشی و انقلابی را با زبان امروزی و جوان پسند پاسخ دهند. 
 در ادامه شیشه گر مسئول بسیج رسانه شهرستان فسا گفت: امیدواریم با توجه به فرصت به وجود آمده، بتوانیم در شهر فسا در راستای حمایت از اصحاب رسانه و فعالان این عرصه گام برداریم.

وی افزود: به نظر من بسیج رسانه فراگیرترین قشر بسیج است و در آن خطوط های رایج سیاسی جایی ندارد و هر فردی که میخواهد در قالب قوانین نظام جمهوری سالامی فعالیت رسانه ای کند میتواند حضور داشه باشد.
این فعال رسانه ای اضافه کرد: دفتر بسیج رسانه محلی خواهد بود که همه ی اصحاب رسانه فسا که نیازمند دفتر کار یا محلی برای تبادل اطلاعات یا آموزش هستند بتوانند از آن استفاده کنند.

وی در پایان از مدیران کانالهای تلگرامی و سایتهای شهرستان جهت عضویت دعوت و اذعان داشت: بسیج رسانه باید محفل دوستی همه ی اصحاب رسانه فسا باشد.


 


 

نام:
ایمیل:
* نظر: