آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۵۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
مسئول نمايندگی ولی فقيه در سپاه فجر:
حجت الاسلام حاجی زاده گفت: ترويج و تقويت تفکر عاشورايی و انقلابی در سپاه از وظايف مهم کارکنان مجموعه نمايندگی ولی فقيه است.
به گزارش تنویر، گردهمایی توجیهی برنامه های سال یک هزار و سیصد و نود و شش با حضور حجت الاسلام محمد حاجی زاده و پاسداران و روحانیون عضو مجموعه نمایندگی ولی فقیه در مجموعه فرهنگی امام علی (علیه السلام) شیراز برگزار شد.

 حجت الاسلام حاجی زاده در دیدار با کارکنان نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با بیان اینکه این مجموعه طِی سال های اخیر همواره یکی از رتبه های برتر در کشور را کسب کرده است، گفت: پاسداران و روحانیون عضو مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر در ولایتمداری و تدین سرآمد هستند و موفقیت این مجموعه حاصل کار صادقانه آن هاست.

 وی خاطرنشان کرد: ولایتمداری، تدین، شادابی و نشاط، دوراندیشی و تعامل عزتمند با مجموعه های فرماندهی و حفاظت اطلاعات شاخصه های پاسداران و روحانیون عضو مجموعه نمایندگی ولی فقیه است.

وی با بیان اینکه مدیریت با صلابت همراه با محبت شرط اثربخشی برنامه هاست، گفت: نمایندگی ولی فقیه عنوان مبارک و یک رسالت مهم برای این مجموعه است، نیروهای عضو مجموعه نمایندگی ولی فقیه از بهترین پاسداران هستند و همواره باید توجه داشته باشند رفتار و عملکردِ همراه با ادب، تواضع و متانتِ پاسداران و روحانیون عضو مجموعه نمایندگی ولی فقیه سایر افراد را متحول می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با بیان اینکه همراهی و تعامل مجموعه نمایندگی ولی فقیه با فرماندهان سپاه در سطح بسیار خوبی قرار دارد، گفت: ترویج و تقویت تفکر عاشورایی و انقلابی در سپاه از وظایف مهم کارکنان مجموعه نمایندگی ولی فقیه است.

حجت الاسلام حاجی زاده  با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، خاطرنشان کرد: تلاش همه در راستای حضور حداکثری آحاد جامعه در انتخابات و انتخاب اصلح باشد.

به گزارش تنویر، در انتهای این مراسم از پاسداران و روحانیون برتر مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس تجلیل بعمل آمد.
نام:
ایمیل:
* نظر: