گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۵۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
امام جمعه سپیدان در دیدار با رزمندگان مدافع حرم:
امام جمعه سپیدان در دیدار با جمعی از مدافعان حرم شهرستان سپیدان امنیت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون روحیه سلحشوری و دلاور مردی جوانان این مرز و بوم است.

حجت الاسلام موسوی انورامام جمعه سپیدان در دیدار با جمعی از مدافعان حرم شهرستان سپیدان امنیت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون روحیه سلحشوری و دلاور مردی جوانان این مرز و بوم عنوان کرد و افزود : درخشش مدافعان حرم درعملیات های رزمی سوریه ، ناشی از تاسی آنان از فرهنگ غنی دفاع مقدس است و این رویه سد محکمی برای جلوگیری از هر گونه تهدید خارجی علیه ایران اسلامی محسوب می شود.

حجت الاسلام موسوی انورجهاد در راه خدا را برگرفته از روحیه ایمان مومنان راستین برشمرد و تصریح کرد : ولایتمداری ، دین باوری و ایثارگری از ویژگی های انسان های خدا باور و مومن است و این سرمایه نسل ها را در مقابل انحرافات و تهدیدات سخت و نرم دشمنان ضمانت می نماید.

وی در ادامه با استناد به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم حضور مدافعان حرم در جبهه مبارزه با تکفیری ها افزود : سوریه خط مقاومت اسلامی در خاورمیانه است و هرگونه تسامح در روند اجرای این راهبرد ملی ، تهدیدات سخت دنیای استکبار و صهیونیسم جهانی را با ابزار تکفیری های فریب خورده تا نزدیکی مرزهای ایران می کشاند که در آن صورت هزینه دفاع چند برابر افزایش می یافت.

امام جمعه شهرستان همچنین یاد و خاطره همه شهدای مدافع حرم بویژه شهدای  مدافع حرم شهرستان را گرامیداشت واضافه کرد : تاسی از آرمان ها و تاکید بر تداوم راه شهداء رسالتی است که امروز باید به نحو شایسته ای مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار داشت: امروز مقاومت پیروزمندانه رزمندگان اسلام مقابل تروریستهای چند ملیتی داعش دردفاع ازحرم مطهرعقیله بنی‌هاشم(س) بسیار چشمگیر شده و اجازه هیچگونه تعرض و بی احترامی را نمی دهند.خوشبختانه هر روز شمار علاقه مندان جهت حضور در این عرصه رو به گسترش بوده و نقش رزمندگان عزیز در این زمینه بسیار تاثیر گذار می باشد.

دراین دیدار رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی نیز با ابراز خوشنودی ازحضور امام جمعه شهرستان وهیئت همراه ،مطالبی را در خصوص مظلومیت حضرت زینب (س) ،ره آورد این سفرحماسی و روحانی وحماسه های رزمندگان عزیز در دفاع از حریم اهل بیت ارائه نمودند و قدم گذاشتن در میدان رشادت را افتخار بزرگ برای خود و سایر رزمندگان خواندند.

انتهای پیام/ (تصاویر سید مجتبی حجازی)


نام:
ایمیل:
* نظر: