کد خبر: ۱۰۵۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور:
بابل - رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: امسال در قالب طرح مسجد محوری، ۸۵۰ هزار نفر به اردوهای جهادی اعزام می شوند.

به گزارش بسیج سازندگی فارس و به نقل از خبرگزاری مهر، سردار غلامحسین غریب‌پرور عصر سه شنبه در مراسم افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان بابل اظهار داشت: در سال اقتصاد مقاومتی با ارائه الگوی مناسب می‌توان طرح اقتصاد مقاومتی را در راستای تولید ملی در کشور ایجاد کرد و این کار نیاز به استفاده از توانمندی‌های ملی و ظرفیت‌های داخلی در کشور دارد.

وی افزود: در سال ۹۶ در قالب طرح مسجد محوری و ایجاد گروهای جهادی در مساجد ۸۵۰ هزار نفر به اردوهای جهادی اعزام می‌شوند و ۵۰ طرح اقتصاد مقاومتی در راستای تولید ملی در کشور ایجادشده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر ایجاد قطب‌های تولیدی در مناطق مختلف تصریح کرد: بسیج بنا دارد در ۴۰۶ منطقه کشور متناسب با مزیت‌های تولیدی آن‌ها قطب‌های تولیدی ایجاد کند.

سردار غریب‌پرور ادامه داد: بسیج در سال‌های قبل در حوزه محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال در کشور کارهای فراوانی انجام داده است زیرا ارائه طرح‌های کوچک و الگوی مناسب در راستای ایجاد اشتغال می‌تواند بر تولید ملی تأثیرگذار باشد.

وی بابیان اینکه بسیج آماده است با هر دستگاه دولتی که برای محرومیت‌زدایی قدم برمی‌دارد همکاری کند گفت: ما برای حل مشکلات مختلف جامعه آماده هرگونه همکاری هستیم.

وی ایجاد طرح اقتصاد مقاومتی نو را در راستای بسیج سازندگی ازجمله طرح‌های اقتصادی برای تولید باکیفیت و اشتغال ماهرانه در کشور عنوان کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان گفت: در کشور ما همه امکانات اعم از پول و نیروی انسانی، وسایل کار و امکانات وجود دارد و فقط باید با تکیه‌بر توانمندهای ملی وباور اقتصادی مشکلات کشور را حل کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: