گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۵۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
به بهانه یک انتخاب؛
سرگرد حسین شریفی، پاسدار نمونه سپاه سپیدان گفت: ایثار و فداکاری جزء برجستگی های یک پاسدار نمونه است. از دیگر ویژگی های پاسدار نمونه این است که برای خدا خدمت کند و ریا و یا برای تشویق دیگران نباشد.
به گزارش تنویر سپیدان
، به سراغ سرگرد حسین شریفی، پاسدارنمونه سپاه سپیدان در سال 1395 که توانسته با خدمت صادقانه و تلاش مجاهدانه در جهت سربلندی بسیج و سپاه ناحیه سپیدان گام محکمی بردارد، رفته ائیم.

در ابتدا از خودتان برايمان بگوييد؟

با عرض سلام و ادب و احترام خدمت همه سبزپوشان به نظام و انقلاب، بنده حقیر حسین شریفی هستم اهل روستای بزمک از روستاهای تابع شهرستان سپیدان فارس، تحصیلات ابتدایی را در روستا و دوران راهنمایی را در شهر اردکان به اتمام رساندم و از طریق آزمون دبیرستان های نمونه دولتی در دبیرستان سپاه فارس پذیرفته و به استخدام سپاه درآمدم و بعد از اتمام تحصیل دوران متوسطه از طریق آزمون سراسری در دانشگاه امام حسین(ع) مشغول به تحصیل شدم و بعد از اتمام دانشگاه وارد مجموعه کاری شده و تا الان قریب به 22 سال افتخار خدمت با لباس پاسداری را دارم.

از سابقه کاری خودتان بگویید؟

در بحث سابق کاری ابتدا در مجموعه آماد و مهندسی،سپس در طرح و برنامه، بعد از آن در کسوت مسئولیت بسیج اداری، کارگری و اصناف و الان نیز در قسمت بازرسی مشغول به خدمت میباشم.

کار در مجموعه بازرسی آسان هست یا دشوار؛ چرا؟

بالاخره قبول مسئولیت سختی خود را دارد ولی میتوان با اراده و عزم راسخ و نشاط و امید بر مشکلات فائق آمد و سختی ها را با همت جهادی و جدیت پشت سر گذاشت.به فرموده مقام معظم رهبری که فرمودند: بازرسی چشم دستگاه است، اولأ باید دقیق باشد و ببیند چه چیزی را زیر نظر دارد و ثانیأ درست منعکس کند یعنی معیوب نباشد. لذا قبول مسئولیت در این جایگاه کارساده ای نیست و میبایست از دقت و نظم خاصی برخوردار بود.

مهم ترین انگیزه خدمت:

عشق و علاقه به نظام و انقلاب و احساس تعلقی که نسبت به سازمان از بعد معنوی دارم و همچنین با توجه به حساسیت شرایط جامعه، این سازمان و نهاد را بهترین نهاد جهت خدمت صادقانه میدانم. داعیه سپاه پاسداران داعیه بزرگی است و آن پاسداری از انقلاب اسلامی است که مایه افتخار ما پاسداران میباشد که در لباس شهداء به نظام و انقلاب خدمت بکنیم.

تلخ ترین و شیرین ترین خاطره کاری در سال 95؟

خاطره تلخ شهادت همکار و دوست صمیمی همه ما پاسداران شهید محسن ماندنی در ابتدای سال بود که در غم از دست دادنش همه به سوگ نشستیم و زیباترین خاطراتم همراهی و همکاری در کنار همکارانم در مجموعه سپاه سپیدان بود که همه آنها نمونه هستند.

تعامل بازرسی ناحیه سپیدان با دیگر نواحی در چه حدی میباشد؟

در بحث کاری و نظارت ستادی از نواحی همجوار تعامل و همفکری تنگاتنگی در راستای انجام مأموریت های محوله داریم.

از طرح راسخون بگویید:

هدف از طرح راسخون ارتقاء توان مدیریتی نواحی و حوزه های مقاومت و کسب آمادگی های مهارتی، دانشی و تجربی برای اجرای هر چه بهتر مأموریت ها و برنامه ها در سطح سپاه و بسیج میباشد.

اجرای طرح راسخون چقدر در بالا بردن کیفیت کاریتان تأثیر گذار است؟

ایجاد فضای وحدت و همدلی بین مدیران و فرماندهان، ایجاد روحیه نشاط و پویایی،افزایش عملکرد مثبت و مطلوب نواحی در بحث کاری و انگیزشی و شناسایی نیروهای مستعد و توانمند از عمده اهداف این طرح در جهت بهره وری و کیفیت بالای کار سازمان میباشد.

مهم ترین برنامه کاری تان در سال 96 چه برنامه هایی است؟

حفظ سطح مطلوب و کارآمدی، اثربخشی، پیشروندگی در مجموعه بازرسی و دیگر قسمت ها، استعداد یابی و کادر سازمانی و معرفی نیروهای مستعد و توانمند.

انتخاب شما بعنوان پاسدار نمونه چقدر در انگیزه کاری تان موثر میباشد؟

این انتخاب باعث افزایش روحیه خدمتی و مضاعف شدن سعی و تلاش بنده حقیر در پیگیری امورات و برنامه ها در سپاه و بسیج گردیده است.

پاسدار نمونه بودن، مسئولیت سنگینب را می طلبد، در حفظ این جایگاه شایسته چقدر تلاش خواهید نمود؟

سعی خواهم کرد نظم و انضباط در رعایت سلسله مراتب سازمانی را مدنظر قرار بدهم و پیگیری برنامه های سازمان و مأموریت های آن را بعنوان اصلی ترین برنامه، سرلوحه کار خود قرار بدهم.

و اما حرف آخر...

حرف آحرم به همکارانم در مجموعه سپاه و بسیج این است که پاسداری تراز می خواهد و تراز آن خودسازی است.

اگر معنویت در سپاه نباشد، سپاه ارزشی ندارد. مهم ترین کار برای بوجود آوردن دولت اسلامی که مدنظر مقام معظم رهبری است کادرسازی می باشد آنهم یک کادر برجسته و لایق که در همه زمینه ها از جمله: علم، ایمان و جهاد، اراده مستحکم و قوی داشته باشد و اینکه برای بوجود آوردن تمدن نوین و بزرگ اسلامی باید کمر همت بست و پا در رکاب ولایت از انقلاب اسلامی که وظیف پاسداری از آن بعده ما سبزپوشان حریم ولایت میباشد کم نگذاریم و تمام توان و تلاش خود را بکار بگیریم.

انتهای پیام/ مسعود انصاری
نام:
ایمیل:
* نظر: