آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۵۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی کازرون در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه قائمیه کازرون:
مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد کازرون گفت: همسو بودن نظرات هر گروه سیاسی با نظرات اصولی بسیج دانشجویی به منزله تنزّل جایگاه بسیج دانشجویی و وابستگی به آن حزب یا جناح نیست؛ امروز انتخابات صحنه رویارویی و رقابت بین دو گفتمان و جریان انقلابی و غیر انقلابی است.
به گزارش تنویر از چنارشاهیجان، امیرسیاحی، مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد کازرون در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه قائمیه کازرون عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کازرون گفت: دشمنان نظام در انتخابات پیش رو آن ها اولاً بر طبل نامیدی مردم می کوبند و انگیزه شان را برای آمدن پای صندوق های رأی کاهش می دهند و ثانیاً برای رأی آوری افراد به زعم خود معتدل و غیرافراطی تلاش می کنند؛ زهی خیال باطل!

 

وی افزود: بسیج دانشجویی وابستگی به هر جریان سیاسی و ورود به دسته‌بندی‌های سیاسی را موجب تنزّل شأن خود دانسته و به شدّت از آن امتناع می‌کند. البته همسو بودن نظرات هر گروه سیاسی با نظرات اصولی بسیج دانشجویی به منزله تنزّل جایگاه بسیج دانشجویی و وابستگی به آن حزب یا جناح نیست امروز انتخابات ریاست جمهوری صحنه رویارویی و رقابت بین دو گفتمان و جریان انقلابی و غیر انقلابی است.

 

این فعال دانشجویی تصریح کرد: جریان انقلاب در انتخابات در سیاست خارجی به سه اصل عزت، حکمت و مصلحت معتقد است و برای ارتباط با کشورها و صدور انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند. زرنگی خود و اطرافیانشان شفاف است و برای مبارزه با مفسدان اقتصادی عزمی جدی دارند. اما جریان مقابل به ریشه کن کردن فساد به هیچ وجه اعتقاد ندارند؛ قاچاقچی را مظلوم و نجومی بگیر را ذخیره نظام و اخلاس های میلیاردی را معوقات بانکی می دانند. معتقدند دوره انقلابی گری به پایان رسیده و برای آرامش باید سرمان به کار خودمان باشد و بس.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد کازرون ادامه داد: سخنان دوراندیشانه رهبر انقلاب هم در ذهن مردم ثبت است که خرداد 92 در آستانه انتخابات خطاب به نامزدها فرمودند که «من به نامزدهای گوناگون عرض می‌کنم جوری حرف بزنید که اگر در خرداد سال آینده نوار امروز شما را جلوی خودتان گذاشتند یا پخش کردند، شرمنده نشوید؛ جوری وعده بدهید که اگر چنانچه آن وعده را بعداً به رخ شما کشیدند، مجبور نباشید تقصیر را گردن این و آن بگذارید که نگذاشتند، نشد. کاری را که می‌توانید انجام دهید، وعده بدهید.»

 

سیاحی تصریح کرد: علت افزایش بدهی‌های دولت به بانک‌های تجاری و بانک مرکزی چه بوده؟ هزینه‌های جاری سرسام‌آور 200‌هزار میلیارد تومانی دولت چگونه هزینه‌های عمرانی را بلعیده است؟ اینها تنها بخشی از سئوالاتی است که باید از سوی کاندیداها در روز مناظره مطرح و پس از پاسخگویی نسبت به عملکرد چهار سال اخیر، درباره راهکارهای آن گفت‌وگو شود.

 

وی گفت: حمله به سپاه، ارتش، قوه قضائیه و توانمندی‌های نظامی کشورمان و اظهارات خلاف امنیت ملی - که بعضا دستاویزی شده برای رژیم‌های مرتجع صهیونیستی و وهابی- و در یک کلام، ظاهر شدن در قامت یک اپوزوسیون تمام عیار نظام یعنی، این جریان دستش خالی است و چیزی برای عرضه ندارد، یعنی هیجانی کردن فضا برای تعطیل کردن عقل مردم و جمع کردن رای؛ البته این حالت خوش بینانه ماجراست.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد کازرون گفت: اما فرض بگیرم به جای نصایح دلسوزان و دوستداران خود به نقشه‌های اطرافیان افراطی خود عمل کردند و فردا، تمام سابقه سی‌و چند ساله خود در نظام جمهوری اسلامی ایران را هم به چالش کشیدند. آن وقت چه می‌شود؟

 

سیاحی ادامه داد: پاسخ این سوال را دو روز پیش رهبر انقلاب به وضوح دادند: «امنیت ملی و آرامش کشور بسیار مهم است و کاندیداهای محترم مراقب باشند به‌خاطر خطای در تشخیص، گسل‌های اعتقادی، جغرافیایی، زبانی و قومی را تحریک نکنند و در مسیر طراحی ناتمام دشمن قرار نگیرند، زیرا اگر کسی بخواهد برخلاف امنیت کشور اقدام کند، قطعاً با سیلی سختی مواجه خواهد شد.»

 

وی افزود: شاید برخی، خواب تکرار فتنه 88 را می‌بینند. اما دیروز رهبر انقلاب پاسخ این عده را هم دادند. حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای با تأکید بر اینکه دشمنان در سال ۸۸ حماقت به خرج دادند و کشور باعظمت ایران را با برخی کشورهای دست چندم که قبلاً با چند ده میلیون دلار در آن‌ها آشوب و ناامنی ایجاد کرده بودند، اشتباه گرفتند، افزودند: «نتیجه‌ آن حماقت، برخورد با دیوار مستحکم اراده و عزم ملی مردم بود.»

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد کازرون بیان داشت: این یعنی، تکرار آن حماقت از سوی اعتدالیون، تکرار همان واکنش قاطع مردمی را به دنبال خواهد داشت و تکرار آن واکنش یعنی رسیدن به نقطه بی‌بازگشت. آقای رئیس جمهور! مراقب اطرافیانتان باشید چرا که هیچ ردایی حتی ردای ریاست جمهوری ارزش افتادن در این ورطه را ندارد. با اعتدال آمدید، انتحار کجا، شما کجا؟

نام:
ایمیل:
* نظر: