آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۵۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: بصیرت سیاسی برای پاسداری از انقلاب اسلامی واجب است و سپاه پاسداران در مقابل کسانی که قصد تعرض به ارکان انقلاب اسلامی را داشته باشند، سکوت نخواهد کرد.
به گزارش تنویر، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه یکی از الزامات پاسداری از انقلاب اسلامی " تهدید شناسی و دشمن شناسی است "، گفت:  غضب دشمنان انقلاب اسلامی از رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)  بخاطر این است که رهبری راهبردهای دشمنان را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و ملت ایران خنثی کرده است.

وی با بیان اینکه دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی جبهه تشکیل داده اند، گفت: طراحی این جبهه " عظیم، وسیع، نامتناجس و با قدرت تبلیغاتی و رسانه ای " است و هدف اصلی آن از بین بردن ماندگاری انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه در طراحی دشمن، انقلاب اسلامی باید نابود، تحریف و یا مهار شود، گفت: مهم ترین شیوه عمل این جبهه نابودی انقلاب اسلامی از راه تعامل و معامله است که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) با تعبیر نفوذ به آن اشاره کرده اند.

وی ادامه داد: سایر شیوه های مورد نظر دشمن، تغییر ذائقه فرهنگی مردم، کم رنگ کردن فرهنگ شهادت و ترویج دنیاطلبی در جامعه و تغییر محاسبات مسئولان و نخبگان کشور از مقاومت و تقابل به سازش و تعامل است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تقدس زدایی و اقتدار زدایی از ولایت برنامه اصلی دشمنان انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: بصیرت سیاسی برای پاسداری از انقلاب اسلامی واجب است و سپاه پاسداران در مقابل کسانی که قصد تعرض به ارکان انقلاب اسلامی را داشته باشند، سکوت نخواهد کرد.

وی با تقبیح برخی صحبت ها که با استقبال ضد انقلاب مواجه می شوند، خاطرنشان کرد: در برابر کسانی که بخواهند اسلام را که موتور حرکت انقلاب است خاموش کنند سکوت نخواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با تاکید بر ضرورت تشکیل جبهه انقلاب اسلامی در مقابل جبهه دشمنان، گفت: جبهه انقلاب اسلامی باید دارای چهار شاخصه تنوع، ابتکار، انگیزه و برنامه هدایت شده باشد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: موضع سپاه در انتخابات، انسجام و وحدت بدون ورود به بحث مصادیق و اشخاص است و تلاش همه باید در راستای مشارکت حداکثری آحاد ملت در انتخابات باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: