جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۲۷:۲۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۵۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
حجه الاسلام مصلی نژاد در نشست نهضت روشنگری حوزه فاطمه الزهرا(س):
نشست نهضت روشنگری با موضوع انتخاب اصلح توسط حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا(س) و با شرکت 300 نفر از خواهران بسیجی در حسینیه آیت الله آیت اللهی برگزار شد.
به گزارش تنویر جهرم نشست نهضت روشنگری توسط حوزه فاطمه الزهرا(س) با حضور سیصد نفر از بسیجیان پایگاههای مقاومت بسیج خواهران در حسینیه‌ی آیت الله آیت اللهی برگزار شد. 

حجه الاسلام مصلی نژاد به عنوان سخنران این نشست با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مسأله انتخابات تأکید نمود: برای خدا رأی دهیم نه هوای نفس، یادمان باشد در قبال رأی خود در قیامت پاسخگو هستیم. 

وی با اشاره به تقابل عقل و احساس در تصمیم گیری های اشخاص اظهار داشت: عقلانی قضاوت کنیم و تصمیم بگیریم نه احساساتی، گرایشات سیاسی را کنار بگذاریم و زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) را برمملکت حاکم کنیم.

وی با اشاره به عنصر مهم تقوا در نزد کسانی که میخواهند در زمینه انتخابات کاندید شوند تصریح کرد: کسی که حلال و حرام را برای رأی عوض می کند براحتی مملکت را چپاول می کند، حواسمان باشد گول شعارها را نخوریم، عملکرد مهم است، ملاک سفره مردم است نه آمار روی کاغذ.

حجه الاسلام مصلی نژاد با یادآوری بازیهای سیاسی خطرناک در این ایم افزود: رآی مردم حق الناس است، به دعواهای سیاسی توجه نداشته باشیم ممکن است آرامترین بهترین باشد، با توجه به رویه ها و ظرفیت دشمن و اتاق فکرهایش به مطالب فضای مجازی توجه قطعی نکنیم، مشورت کنیم و آگاه شویم.

وی در ادامه با مذمت اشرافی گری در نزد دین و انقلاب، افزود: مراقب باشیم سواره را بر پیاده حاکم نکنیم، گاهی ممکن است آمارها ساختگی باشد اعتماد نکنیم، به مردم بگوئیم از سر لجبازی رآی ندهند چون رآی امروز ما تآثیر مستقیم بر سفره ما دارد، جایگاه منافق و ضربات او را خوب بشناسیم که مصداق امروزی آن گفتار بی عمل است.

حجه الاسلام مصلی نژاد با هشدار به مردم به دلیل سوء استفاده دشمنان نظام و انقلاب از این موقعیت، بیان داشت: نگذارید در روشنگری شما را منتسب به گروه خاصی بکنند زیرا ما مسئول اعمال دیگران نیستیم، ما مآمور به انجام تکلیفیم نه نتیجه، از تخریب و تهمتهای جریانها خسته نشویم. 

وی با اشاره به یکی از بیانات بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) که می فرماید:" باید همه شما زن و مرد و هر مکلف همانطور که باید نماز بخواند همانطور هم سرنوشت خودش را مشخص کند" بر اهمیت مسأله حضور در انتخابات تأکید نمود.

 حجه الاسلام مصلی نژاد بیان داشت: دموکراسی یعنی نقش مستقیم مردم و افزود: رهبری معظم نیز نسبت به اهمیت انتخابات فرمودنده اند:" انتخابات روح نظام است".

وی با اشاره به راههای شناخت کاندیدای اصلح اظهار داشت: یکی از راههای تشخیص بررسی نظر دشمن است، ببینیم دشمنان نظام از روی کار آمدن چه کسانی خوشحال می شوند و نفع خودشان را در آنها جستجو می کنند، مراقب باشیم به این افراد رأی ندهیم. 

حجه الاسلام مصلی نژاد در پایان برخی از ویژگی های  کاندیدای اصلح را متدین بودن، دارای آگاهی و بصیرت سیاسی، داشتن جسارت و جرأت، آگاهی از مسائل کشور، اعتقاد به اسلام و پایبندی به آن که رکن اصلی تدین است و  تخصص و تعهد در کنار هم را، عنوان نمود.  


نام:
ایمیل:
* نظر: