جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۳۹:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
توسط اردوئی حوزه5بسیج امام باقر(ع) اجرا شد:
واحد اردوئی حوزه 5 امام باقر(ع) به مناسبت نیمه شعبان 1396 اقدام به برگزاری یک سفر زیارتی 4روزه توسط دو دستگاه اتوبوس به قم ، جمکران ، مرقد امام(ره) و حرم عبدالعظیم حسنی نمود.
به گزارش شباب حوزه 5 امام باقر(ع) : واحد اردوئی حوزه 5 امام باقر(ع) به مناسبت نیمه شعبان 1396 اقدام به برگزاری یک سفر زیارتی 4روزه توسط دو دستگاه اتوبوس به قم ، جمکران ، مرقد امام(ره) و حرم عبدالعظیم حسنی نمود.

در این سفر نورانی ، یک دستگاه اتوبوس به خانواده های معظم شهدا و بسیجیان حوزه 5بسیج امام باقر(ع) و یک دستگاه شامل نیروهای مردمی اختصاص داده شده بود. از جمله اقدامات فرهنگی صورت گرفته در این سفر می توان به سخنرانی مذهبی توسط حجت الاسلام عباس زارع ، برپایی نمازهای جماعت در توقف گاه ها و برگزاری مراسم دعا و زیارت عاشورا اشاره نمود.

محمد رضا احمدی مسئول واحد اردوئی و راهیان نور حوزه 5 امام باقر(ع) ، در آخر برنامه برای شرکت کنندگان در این سفر زیارتی آرزوی موفقیت و خوشبختی کردند و از ساز و کار ضعیف در قسمت اردوئی در شیراز انتقاد کردند و حوزه ی 5 امام باقر(ع) را پیشگام در برگزاری سفرهای زیارتی و راهیان نور دانستند و خواستار یاری و کمکهای بیشتر در این مقوله شدند.


پایان پیام/
برچسب ها: راهیان نور
نام:
ایمیل:
* نظر: