پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۲۲:۴۵
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۱۰۵۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴
با خواندن این خبر شما می‌توانید در خانه زیر کولر بنشینید و بدون داشتن دغدغه و تحمل ترافیک رفت‌وآمدهای درون شهری درآمدزایی کلان کنید.
به گزارش بسیج مهندسین فارس به نقل از گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،تصور اینکه برخی از افراد در حالی که در گرمای تابستان در خانه زیرکولر نشسته‌اند و هندوانه قاچ می‌کنند و پول در می‌آورند برای شما که مجبورید بیش از ۹ ساعت از روز در اداره کاری روزمره را انجام دهید و چند ساعت ترافیک شهری را تحمل کنید هم‌ جای تعجب است و هم لج درآور.

آنها قطعا از ما بهتر هستند! اگر ذهنتان را این موضوع مشغول کرده به خودتان سخت نگیرید چرا که شما در این راه هرگز موفق نخواهید شد! شما باید دنبال این سوال باشید: چرا من در زمره آنها نباشم؟

کارآفرینان هرگز حسرت نمی‌خورند آنها عمل می‌کنند و از نتیجه کار خود لذت می‌برند، گزارشگر usa today با اشاره به اینکه حتی زمان مشاهده تلویزیون هم واسطه وب جهان‌گستر درآمدزایی کرد به سه شغل کوچک اشاره‌کرده است.

او می‌گوید می‌توان در هر زمان و مکان با کمی ایده پردازی درآمدزایی کرد و این کاری است که کارآفرینان از آن لذت می‌برند.

در سلسله گزارش‌های باشگاه خبرنگاران به شما کمک خواهیم کرد تا مشابه یک کارآفرین فکر کنید، دست‌به‌کار شود و از نتیجه کار خود لذت ببرید و دست‌آخر حسرت زندگی دیگران را نخورید.
 
 
 زنان خانه دار با انجام این سه گام کارآفرین شوند

گام اول ) شروع خرده فروشی

زنان خانه دار معمولاً در اوقات فراغت خود را وسایل جذابی را می‌سازند، گلدوزی روی لباس، بافتی‌های کوچک، ساخت عروسک و ... (این نکته مهم و اساسی خارج از موضوع است: زنان خانه‌دار اینها را می‌سازند البته اگر تلفن‌خانه را زمین بگذارند!) اگر چیزی به نظر شما جذاب است قطعاً بسیاری دیگر هم طرفدار می‌شوند.

معمولاً مادرهای ما این دست وسایل را برایمان طراحی می‌کردند، البته آنها این فرصت بزرگ را نداشتند تا مشتری جز فرزندانشان برای کاردستی‌های خود پیدا کنند.

یقین داشته باشید همه کار دست را به کار ماشین ترجیح می‌دهند شما نیازی نیست یک فروشگاه دو بَر برای کاردستی‌های خود تهیه کنید، فضای مجازی این فروشگاه را رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.

کافی است یک پیچ یا کانال مجازی در اینستاگرام و یا تلگرام ایجاد کنید و شروع کنید به تصویر گرفتن از تولیدات خود، این تولیدات می‌توانید هر چیزی باشد پس صبر کنید از همین حالا شروع کنید قطعاً در این راه موفق می‌شوید.

یک نکته: بیشتر مشتری‌های شما خانم هستند! پس بازار کار خود را محدود به علایق آنها بکنید، بدلیجات چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند، دستبند و لباس‌های پرزرق‌وبرق قطعاً مشتریان بیشتری خواهند داشت.

مرکز تحقیقاتی Forrester می‌گوید این روزها بازار اسباب‌بازی و لازم جانبی حیوانات در جهان داغ‌تر است، روی آنها هم می توانید سرمایه گذاری کنید.
 
زنان خانه دار با انجام این سه گام کارآفرین شوند 

گام دوم) کمی حرفه‌ای و کمی بروزتر

سعی کنید در تمام شبکه‌های اجتماعی حساب داشته باشید و هر جای که می توانید صفحه عمومی ایجاد کرد دست به کار شوید و یک صفحه ایجاد کنید.

این صفحات باید به یکدیگر مرتبط باشند تا مشتریانی که در شبکه‌های اجتماعی مختلف حضور دارند اسم شما در ذهنشان حک شود.

اگر می‌توانید با پیج های بزرگ‌تر و نام آشناتر تبادل کنید، این کار باعث می‌شود سریع‌تر کارتان رونق بگیرد.

اگر کارتان گرفت دست به کار شوید و یک فروشگاه آنلاین بسازید و وسعت کار خود را گسترش دهید اما هم اکنون زود است، هرچه در ابتدای کار کمتر هزینه کنید بعدها بیشتر درآمد خواهید داشت.
 
زنان خانه دار با انجام این سه گام کارآفرین شوند 

گام سوم) مشت آخر را بکوبید

برای مطرح شدن باید از تمام سلیقه خود استفاده کنید بهترین کار استفاده از تمام آموخته‌های خود است. اگر با نرم افزارهای تدوین آشنایی دارید کافی است از آنها برای تولید کلیپ از ساخته‌های خود و پخش کردن در فضای وب استفاده کنید، اگر قلم خوبی دارید دست به کار شوید و از نحوه کار کردن خود و ساخت وسایل مختلف برای مشتریانتان بنویسید.

به جزئیات توجه کنید، مشتری از اینکه شما باظرافت تمام کار می‌کنید لذت می‌برد و جذب می‌شود. با کاربران فضای مجازی حرف بزنید و از روند کاری خود برای آنها بگویید، حتی شما می‌توانید یک پست ثابت روزانه از کارهایی که برای رشد کسب و کار خود انجام داده‌اید داشته باشید.

برای موفقیت سریعتر حتما برای مشتریان خودئ بنویسید چه گام‌هایی را انجام داده‌اید و امروز در چه مرحله‌ای قرار گرفته‌اید.

 


شما هم تجربه کارآفرینی خود را با ما به اشتراک بگذارید، بنویسید چه کرده اید و در چه مرحله ای قرار دارید، آن را در بخش نظرات ارسال کنید و با دیگر کاربران  اشتراک بگذارید.

نام:
ایمیل:
* نظر: