آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۵۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۵
مدیر بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی فارس خبر داد:
مدیر بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی فارس گفت: بسیج دانشجویی همواره پرچمدار حرکت های دانشجویی در کشور بوده و برحسب تکلیف دانشجویی و با نگاه فراجناحی خویش طرح "جهاد تبیین چهره به چهره با مردم" را آغاز نموده است.
عبداله خسروانی، مدیر بررسی و تحلیل ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در جمع دانشجویان انقلابی و بسیجی دانشگاه های شهر شیراز و مدیران بررسی و تحلیل دانشگاه های بزرگ شیراز با بیان این که آنچه که در انتخابات های گوناگون جمهوری اسلامی پیش از گزینش فرد اصلح اهمیت دارد، حضور حداکثری مردم است، گفت:شرکت در انتخابات به منزله تجدید بیعت با انقلاب اسلامی عنوان می گردد و حضور مردم پای صندوق های رای باعث تجدید میثاق با آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی می شود.
مدیر بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی فارس ادامه داد:حضور زمانی حافظ قوام حکومت است که بانشاط و پرشور صورت پذیرد و همانگونه که تاریخ انقلاب اسلامی موید است، نشاط عمومی در گرو پویایی جریان دانشجویی خلاصه می گردد.
 
وی اظهار کرد: بسیج دانشجویی همواره پرچمدار حرکت های دانشجویی در کشور بوده و برحسب تکلیف دانشجویی و با نگاه فراجناحی خویش طرح "جهاد تبیین چهره به چهره با مردم" را آغاز نموده است.
 
خسروانی بیان کرد: در این طرح که در راستای افزایش مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو آغاز گردیده، دانشجویان بسیجی و انقلابیون جوان استان فارس با حضور در اماکن عمومی، مناطق پر تردد، بازار، مناطق حاشیه شهر های بزرگ، روستا ها، مساجد، حسینیه ها، پارک ها و چهارراه های شهر های بزرگ استان رو در رو با مردم به تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و شاخصه های انقلابی گری خواهند پرداخت و شنوای مطالبات مردمی خواهند بود.
معاون سیاسی بسیج دانشجویی فارس افزود:جنبش دانشجویی و بالخصوص بسیج دانشجویی با احصا این مطالبات با رویکرد ناب دانشجویی بدور از رد یا تایید جناح های مختلف، تامین نیاز به حق مردم را از کاندیدای محترم و همچنین دولت منتحب خواستار می شوند
نام:
ایمیل:
* نظر: