آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۰۵۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸
فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز:
سرهنگ محبی‌پور:امسال به دلیل اینكه ۱۴ خرداد متقارن با ایام ماه مبارك رمضان شده است، لذا اعزام كاروان‌های مردمی به مرقد امام راحل (ره) در این روز را نخواهیم داشت.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله شیراز، سرهنگ پاسدار اسماعیل محبی‌پور فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز در نشست هماهنگی ستاد گرامیداشت حماسه سوم خردادماه، سالروز فتح خرمشهر گفت: امسال گرامیداشت سالروز ارتحال امام، ۱۴ خرداد با ماه مبارک رمضان تقارن یافته است به همین دلیل اعزام كاروان‌های زائران به مرقد امام راحل در روز رحلت ایشان را نداریم و برنامه‌های گرامیداشت به صورت متمركز در شهرستان‌های مختلف برگزار خواهد شد.

وی گفت: گرامیداشت فتح خرمشهر دوران طلایی است که در این حماسه پرچم پیروزی برای اولین بار توسط رزمندگان استان فارس بر گنبد مسجد جامع خرمشهر برافراشته شد.

سرهنگ محبی‌پور با بیان اینكه عنوان مقاومت و پیروزی شعارمحوری برنامه‌های امسال گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر است، گفت: رهبر معظم انقلاب طی هفته گذشته سخن از دولت مقاومت نام بردند و برخی از خائنین داخلی قدرت دفاعی را هدف قرار گرفته‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با اشاره به اینکه امسال و در سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر برنامه‌های متنوع و شاخصی در شیراز تدارک و پیش‌بینی شده که به‌زودی اعلام خواهیم کرد، گفت: مسابقات ورزشی نیروهای مسلح در ۷ رشته با حضور ۱۰۰۰ نفر ورزشکار به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج ثارالله(ع) شیراز از محوری‌ترین برنامه‌هاست.

حجت‌الاسلام ابراهیم مصطفوی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز نیز در این نشست گفت: سوم خرداد آیینه گویای تاریخ دفاع مقدس است که بر گرفته از رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان در عملیات بیت‌المقدس است.

وی تأكید كرد كه فضای شهر و نهادها باید در این ایام مقاومت و پیروزی شهدای خرمشهر را به تصویر بکشد به طوری كه فضاهای محیطی رنگ و بوی فتح خرمشهر را در دل‌ها زنده کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: