آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۰۵۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
همزمان با سالگرد آزادسازی خرمشهر جمعی از فعالین حوزه ی ادبیات شفاهی و تاریخ انقلاب اسلامی فارس در شب خاطره ای که در محضر رهبری برگزار خواهد شد شرکت خواهند کرد.
 محمد مهدی پور‌‌ یزدان‌پرست کارشناس مسوول مطالعات فرهنگ و ادبیات پایداری حوزه ی هنری فارس گفت: همزمان با سوم خرداد سالگرد آزادسازی خرمشهر و روز فتح و پیروزی جمعی از فعالین حوزه ی ادبیات شفاهی و تاریخ انقلاب اسلامی فارس همراه با برگزیدگان سراسر کشور در شب خاطره ای که در محضر مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد شرکت خواهند کرد.

وی افزود: با پیگیری نظرات معظم له که خود کارشناس خبره فن هستند می توان دریافت حوزه ی تاریخ شفاهی و خاطرات برای ایشان با اهمیت است و در کنار شکل های ادبی معمول مانند رمان و داستان کوتاه این گونه نیز مستقلا صاحب تشخص است.

پوریزدانپرست گفت: از این رو شاهد آن هستیم که به ابتکار حوزه ی هنری و نظر مساعد معظم له قرار است سوم خردادماه شب خاطره ای با حضور دست اندراران این گونه ی ادبی در سطح کشور برقرار شود.

وی گفت: فارس از جمله استان های فعال در این امر است و قرار است جمعی از نخبگان و فعالان این عرصه در مراسم حضور یابند که از این میان می توان به حضور سیدحسن حسینی ارسنجانی، اکبر صحرایی، سیدمحمدهاشم پوریزدانپرست، محمدمحمودی نورآبادی، مجید ایزدی، محمدحسین صادقی و مهدی احتشامی اشاره کرد.

کارشناس مسوول مطالعات فرهنگ و ادبیات پایداری حوزه ی هنری انقلاب اسلامی استان فارس در پایان گفت: در کنار مدیران و معاونان و کارشناسان حوزه ی هنری فارس شامل محمد کرم اللهی، وحید فرجی، مهدی پارسایی، سیدمحمدمهدی پوریزدانپرست و بیژن کیا نیز در این مراسم حضور خواهند یافت.
نام:
ایمیل:
* نظر: