جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۳۵:۱۶
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۵۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جهرم خبر داد:
محسن صادقی گفت: هدف طرح ابتکاری موذن که در کانال تلگرام جنبش دانشجویی جهرم بارگذاری میشود برای شناخت و کسب اطلاع مردم از کاندیداهای شورای شهر جهرم به مردم می باشد.
به گزارش تنویر جهرم، سرگرد محسن صادقی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جهرم، ضمن دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات که مظهر قدرت ملی در نظام جمهوری اسلامی می باشد، از اجرای طرح ابتکاری موذن توسط دانشجویان بسیجی با هدف شناساندن کاندیداهای شورای شهر به مردم جهت انتخاب اصلح از بین ایشان، خبر داد. 

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت فضای مجازی و اقبال عموم مردم به این محیط، افزود: در مرحله‌ی اول اجرای طرح موذن از تمامی کاندیداهای شورای اسلامی شهر جهرم سوالات مشترکی پرسیده شده و با جمع بندی نظرات، نظر سنجی اقبال مردم نسبت به ایشان و تأیید معتمدین بیست نفر از نامزدهای انتخابات به دور دوم راه پیدا می کنند.

وی افزود: نظرات و نتایج نظر سنجی های همه‌‌ی کاندیداها در کانال تلگرام به آدرس  jd-jahrom@ به همراه رزومه و عکس ایشان بارگذاری شده است.

سرگرد صادقی با تأکید بر بی طرفی نهاد بسیج دانشجویی در انتخابات اظهار داشت: در دور دوم این طرح، بیست نفر از منتخبین، دعوت به مصاحبه حضوری و مناظره می گردند و نتایج آن متعاقبا از طریق کانال جنبش دانشجویی جهرم در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.


نام:
ایمیل:
* نظر: