گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۵۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
با حضور سرهنگ خرم؛
کارگاه آموزشی و توجیهی آشنایی با تخلفات و شکست های حفاظتی با حضور مسئول ایمنی و اقدامات ایمنی سپاه فجر در ناحیه سپیدان برگزار شد.
به گزارش تنویر سپیدان روز گذشته کارگاه آموزشی و توجیهی آشنایی با تخلفات و شکست های حفاظتی خاص پرسنل ساه ناحیه سپیدان با حضور سرهنگ خرم، مسئول ایمنی و اقدامات تأمینی سپاه فجر فارس در نمازخانه ناحیه برگزار شد.

ابتدای جلسه سروان معینی مسئول ایمنی ناحیه سپیدان، تهدیدات و آسیب‌های حفاظتی و ضرورت پرداختن به پیش‌بینی و برداشتن گام‌هایی جلوتر از زمان برای ایجاد آمادگی‌های لازم به منظور پیشگیری از وقوع حوادث و شکست‌های حفاظتی و مواجهه با نا امنی‌های احتمالی آینده را از ضروریات سازمان و مجموعه سپاه دانستند.

در ادامه سرهنگ خرم؛ هدف ازتشکیل این کارگاه را توسعه فرهنگ پیشگیری وکاهش سوانح وحوادث در سطح ناحیه، حوزه ها وپایگاه های بسیج عنوان کرد و افزود: توجه به سلامت کارکنان و اموال سپاه در مقابل حوادت از اهم وظایف مدیران و فرماندهان در سطوح مختلف بسیج است.


سرهنگ پاسدار خرم افزود: دشمنان نظام اسلامی با کشف نقاط آسیب نیروهای مسلح در تلاش هستند تا با کمترین هزینه بیشترین آسیب را وارد کنند لذا در این بعد تنهاراه جلوگیری از نفوذ دشمن رعایت مسائل ایمنی و توجه کافی به موضوعات حفاظتی و امنیتی است.

وی با اشاره به نقش اقدامات تأمینی و رعایت مسائل ایمنی در پیشگیری از بروز حوادث احتمالی گفت: شواهد نشان می دهد که بیشترین آسیب از سوی کسانی وارد می شود که نسبت به رعایت مسائل ایمنی و تامینی بی توجه هستند .

خرم در ادامه بار دیگرنقش مهم فرماندهان ومدیران درکنترل ونظارت وارزیابی ماهیانه اقدامات ایمنی درسطوح مختلف رده ها را متذکر شد و گفت : امروز همانند دوران دفاع مقدس باب شهادت بازاست، دفاع از دستاوردهای نظام و حفاظت از آن به مرزها محدود نیست، چراکه امروز فرزندان انقلابی این مرز و بوم نه تنها امنیت را در داخل مرزهای جغرافیایی جمهوری اسلامی تعریف نکرده اند، بلکه فراتر از مرزها و خارج از شعاع ایران اسلامی قلمداد می کنند، به همین خاطر است که امنیت سوریه، یمن و سایر بلاد اسلامی در امنیت جمهوری اسلامی معنی پیدا می کند . 

مسئول ایمنی و اقدامات تأمینی سپاه فجر فارس خوی نیز گفت : در ماموریت ها مسئله ایمنی مهمترین عامل در نتیجه گیری هاست و بازرسی و ایمنی در سپاه بایستی با دقت بیشتری پیگیری شود تا انشاءالله شاهدهیچگونه سوانح و حوادث ناگوار نباشیم.

وی در پایان افزود: ایمنی یکی از شرایط در زندگی عموم است که اگر در هر شرایطی ایمنی را رعایت نکنیم به مشکل بر می خوریم.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: