آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۵۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۸
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کازرون با صدور نامه هایی از پایان دادن به وضعیت آشفته این دانشگاه تقدیر و تشکر کردند.
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کازرون با صدور نامه هایی خطاب به دکتر، علی اکبر ولایتی به عنوان رئیس هیأت موسس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علی‌محمد نوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر حمزه سارویی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیراز و دبیر هیات امنای استان فارس از انتصاب دکتر جمال الوانی به عنوان رئیس دانشگاه آزاد کازرون  و پایان دادن به وضعیت آشفته این دانشگاه تقدیر و تشکر کردند.
در این نامه خطاب به دکتر ولایتی، دکتر نوریان و دکتر سارویی آمده است: جای بسی خوشحالی دارد که سرانجام پس از پنج ماه سردرگمی، با انتخاب فردی باتجربه و متعهد و دارای سوابق مثبت مدیریتی به وضعیت آشفته دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون پایان دادید.
این نامه می افزاید: امروز دانشگاه آزاد کازرون نیاز مبرم به پایان دادن به بحران مالی و اتمام بیمارستان پروژه بیمارستان امام علی (ع) داریم که امیدواریم ریاست جدید به این مهم جامه عمل بپوشاند.
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون در این نامه آورده است: این تشکل دانشجویی ضمن تبریک به ریاست جدید دانشگاه، همچون گذشته آماده همکاری در عرصه های مختلف می باشد.
گفتنی است بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کازرون چندی پیش با صدور نامه ای سرگشاده خطاب به دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیأت امنا و هیات مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی، خواستار انتخاب هر چه سریعتر رئیس این واحد دانشگاهی و پایان دادن به وضعیت آشفته فعلی شده بودند.
نام:
ایمیل:
* نظر: