آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۰۵۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۵
مدیر روابط عمومی و تبلیغات ناحیه بسیج سپاه ثارالله (ع) شیراز:
اسدی گفت:مجموعه روابط عمومی‌ها به عنوان یک معاونت مهم و اثربخش، نقش ارتباط بین رسانه‌ها و مردم را داشته و باید آگاهی‌بخشی واطلاع‌رسانی مفید و ضروری را در دستور کار خود قرار دهند.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز، ابوذر اسدی، مدیر روابط عمومی سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز دراستانه فرا رسیدن 27اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی ضمن تبریک به مدیران وکارکنان روابط عمومی های ادارات ونهاد های نظامی با بیان اینکه رسانه متعهد باید از روابط عمومی‌ها و مدیران، مطالبه‌گری دغدغه مردم داشته باشند، گفت:‌ در دنیایی که رسانه‌های معاند برای هجمه به انقلاب اسلامی چیزی کم نمی‌گذارند، روابط عمومی‌های انقلابی‌نگر، برنامه‌ریز و خلاق می‌توانند نقشی اساسی در هدایت جریان رسانه‌ای افکار عمومی جامعه داشته باشند .

وی گفت: هر مجموعه و سازمان یرسالتی برای پیشرفت جامعه و خدمت‌گذاری به مردم را برعهده دارد که دراین میان مجموعه روابط عمومی‌ها به عنوان یک معاونت مهم و اثربخش قلمداد می‌شود.

اسدی افزود: روابط عمومی ارتباط بین رسانه‌ها و مردم را فراهم كرده و آن به سمت آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی مفید و ضروری برای اقشار مختلف مردم سوق می‌دهد.

مدیر روابط عمومی سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با اشاره به اینکه روابط عمومی در نواحی بسیج دارای دو ركن روابط عمومی و تبلیغات هستند، گفت: اطلاع‌رسانی از فعالیت‌ها و عملکردهای نواحی بسیج در زمینه فعالیت‌های بسیج سازندگی از جمله اشتغالزایی برای مردم در قالب حمایت از طرح‌های تولیدی اقتصاد مقاومتی همچنین برگزاری برنامه‌های فرهنگی اثرگذار در سطح جامعه، موضع‌گیری و مصاحبه‌های فرماندهان سپاه پیرامون فعالیت‌های بسیج و سپاه همگی در حوزه روابط عمومی هستند.

مدیر روابط عمومی سپاه ثارالله(ع) شیراز ادامه داد: همچنین بخش تبلیغات درون سازمانی شامل برپایی نشست‌های مصون‌سازی و تبیین فرهنگ نهادی سپاه و سبک زندگی برای کارکنان، ترویج فرهنگ قرآنی در قالب برگزاری مسابقات قرآن و حفظ قرآن در بین کارکنان، تبلیغات محیطی محوطه پیرامونی سازمان برابر مناسبت‌ها و ارائه الگوهای انقلابی نیز از دیگر وظایف حوزه روابط عمومی هستند.

وی با اشاره به اینکه مدیران روابط عمومی با بینش فکری و مشاوره‌ای در یک سازمان هر آنچه که می‌تواند موجب عدم ارتباط میان مردم و رسانه شود، را بردارند، گفت: تعامل سازنده با سایت‌های خبری و نشریات محلی و شبکه استانی فارس که همگی رسانه محسوب می‌شوند، زمینه‌ای است که ارتباط بیش از پیش برای اطلاع‌رسانی به مردم را به ارمغان دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر: