آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۵۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر:
حجت الاسلام حاجی زاده گفت: برگزاری انتخابات با حضور وسیع اقشار مختلف مردم اقتدار دولت منتخب در داخل کشور و افزایش تاثیرگذاری سیاست خارجی را در پی خواهد داشت.
به گزارش تنویر، حجت الاسلام محمد حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر بیان اینکه روز برگزاری انتخابات روز نمایش همبستگی ملت ایران و انقلاب اسلامی است، گفت: مردم همواره دو مولفه مهم حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح را مورد توجه قرار دهند و بدانند ترکیب این دو مولفه به همراه هم با بهره گیری از بصیرت یک موفقیت بزرگ در تعیین سرنوشت و خط مشی مدیریت کشور در چهار سال آینده خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه حضور ملت در انتخابات تعیین کننده سرنوشت کشور و انقلاب اسلامی است، گفت: برگزاری انتخابات با حضور وسیع اقشار مختلف مردم اقتدار دولت منتخب در داخل کشور و افزایش تاثیرگذاری سیاست خارجی را در پی خواهد داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با بیان اینکه  تحریم های استکبار جهانی بر علیه کشورمان با هدف مایوس کردن ملت ایران وضع می شوند، گفت: حضور باشکوه مردم در انتخابات پاسخ قاطع ملت ایران به توطئه های استکبار جهانی است و دارای این پیام است که مردم بابصیرت ایران تا پای جان بر ارزش های انقلاب اسلامی ایستادگی خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران بر ملت های مسلمان جهان بخصوص مستضعفان یک الگوی موفق در اداره حکومت با مشارکت مردم است.

حجت الاسلام حاجی زاده با تاکید بر اینکه مشارکت در مدیریت کلان کشور از طریق انتخابات فرصت عظیمی است که انقلاب اسلامی برای ملت ایران به ارمغان آورده است، گفت: تلاش همه دوستداران انقلاب اسلامی در راستای حضور حداکثری در انتخابات قرار گرفته و ملت ایران در روز بیست و نهم اردیبهشت نود و شش با حضور گسترده در پای صندوق های رای بار دیگر با شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) تجدید بیعت خواهند کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: