آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۵۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۲
بیانیه مجمع بسیج شهرستان کازرون:
مجمع بسیج شهرستان کازرون با صدور بیانیه ای، از امت حماسه ساز ایران اسلامی خواست با حضور پرشور و شعور در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری فردی متعهد و متدین و انقلابی که خود از محرومین جامعه بوده و درد آنها را درک کند را جهت ریاست قوه مجریه انتخاب نمایند.
به گزارش "تنویر"، مجمع بسیج شهرستان کازرون با صدور بیانیه ای، ضمن امت حماسه ساز ایران اسلامی به حضور پرشور و شعور در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری از مردم خواست تا  فردی متعهد و متدین و انقلابی که خود از محرومین جامعه بوده و درد آنها را درک کند را جهت ریاست قوه مجریه انتخاب نمایند.

انقلاب اسلامی ایران که مرهون خون هزاران شهید والامقام است امانتی است که باید نسل به نسل از آن محافظت گردد. در طول سی و اندی سال از عمر پربرکت این انقلاب دشمنان داخلی و خارجی همواره در تلاش برای ضربه زدن و آسیب رساندن و نفوذ و رخنه درآن بوده اند که با تدابیر و رهبری پیامبرگونه حضرت امام راحل (ره) و ولایت علوی وار امام خامنه ای این انقلاب از کید دشمنان در امان بوده است. گرچه در برخی مقاطع بر اثر بی دقتی و سهل اندیشی و بی بصیرتی برخی خواص آسیب هایی بر پیکر انقلاب وارد شده است که بصیرت و در صحنه بودن مردم ولایتمدار ایران اسلامی نگذاشته است این آسیب خللی در حرکت و اهداف انقلاب اسلامی وارد سازد.

یکی از صحنه ها و عرصه هایی که دشمنان بر روی آن تمرکز می یابند انتخابات است. دشمنان انقلاب اسلامی در هر انتخاباتی آرزو دارند در گام اول مشارکت مردم را با تبلیغات  و هوچی بازی کاهش دهند و در گام دوم نیروهای همسو یا نزدیک به اهداف خویش را با حمایتهای مستقیم یا غیر مستقیم وارد بدنه مدیریتی و تصمیم ساز کشور کنند. از آنجا که در ادوار مختلف نتوانسته اند از مشارکت مردم بکاهند و از طرفی با عزم مقاوم و غیرتمندانه شورای نگهبان روبرو بوده اند ، آرزو دارند بر روی افرادی سرمایه گذاری نمایند که سهل اندیش یا مواج هستند.

امروز به برکت شورای محترم نگهبان خطر نفوذ کمت ، اما برطرف نشده است و مردم باید با دقت و هوشمندی نسبت به انتخابات فردی که دارای سابقه روشن انقلابی و اسلامی است بکوشند و کسی را انتخاب نمایند که نگاهش به سرمایه های داخل کشور است و اقتصادمقاومتی را علاج مشکلات کشور بداند نه اینکه نگاهش به کدخدا باشد و با یک تشر آنها میدان را خالی کند و با اعتمادی احمقانه به آنها کلیه دستاوردهای کشور را به باد دهد و خود در خانه های چند ده میلیاردی آسوده و بدون دغدغه و با حقوق های نجومی زندگی کنند آن وقت پرداخت یارانه ها را گدا پروری تلقی نمایند.

در پایان از امت حماسه ساز ایران اسلامی می خواهیم  با حضور پرشور و شعور در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری یکبار دیگر با آرمانهای امام راحل و شهیدان والامقام پیمان بسته و فردی متعهد و متدین و انقلابی که خود از محرومین جامعه بوده و درد آنها را درک کند را جهت ریاست قوه مجریه انتخاب نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر: