آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۵۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
فرمانده سپاه فجر فارس:
سردار غیاثی گفت: حضور ملت ایران در انتخابات تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و آرمان های شهداست.
به گزارش تنویر، همزمان با آغاز رای گیری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس با حضور در شعبه اخذ رای 336 نیاکوثری شیراز رای خود را به صندوق انداخت.

سردار غیاثی با بیان اینکه حضور شهروندان سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) در انتخابات باشکوه و گسترده است، گفت: این حضور باشکوه پیام حمایت مردمی از انقلاب اسلامی را به سراسر دنیا مخابره کرده و یاس و نااُمیدی را به دشمنان انقلاب اسلامی القاء می کند.

وی با اشاره به حضور پُرشور نسل جوان کشور و رای اولی ها در انتخابات، گفت: حضور گسترده رای اولی ها در انتخابات نشان می دهد انقلاب اسلامی ارتباط خود را با جوانان مومن حفظ و تقویت کرده و با نشاط و شادابی و حمایت جوانان انقلابی به مسیر خود ادامه می دهد.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: جمهوری اسلامی ایران از معدود کشورهای منطقه است که انتخابات در آن برگزار می شود و این از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای ملت ایران است.

وی با بیان اینکه مردم سالاری دینی در برگزاری انتخابات نِمود پیدا می کند، گفت: جمهوری اسلامی ایران تنها الگوی موفق مردم سالاری دینی در جهان است و این موفقیت برای سایر مسلمانان و ملت های مظلوم جهان به یک الگو تبدیل شده است.

سردار غیاثی با اشاره به تلاش های استکبار جهانی برای کمرنگ نشان دادن حماسه حضور مردم در انتخابات، گفت: حضور ملت ایران در انتخابات تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و آرمان های شهداست و انعکاس این حضور مردمی رسالت مهم رسانه های انقلابی است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات در کشور علاوه بر اینکه مشارکت مردم در اداره امور شهرها و مدیریت کشور را میسر می کند، ثبات امنبت در داخل کشور و اقتدار، عزت و تاثیرگذاری ایران اسلامی در عرصه بین المللی را ارتقاء می دهد.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه حضور مردم پای صندوق های رای اعلام حمایت از انقلاب اسلامی است، گفت: جمهوری اسلامی و ملت ایران پیروز واقعی انتخابات بیست و نهم اردیبهشت یک هزار و سیصد و نود و شش هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر: