کد خبر: ۱۰۵۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
مسئول سازمان بسیج کارگری کشور؛
مسئول سازمان بسیج کارگری کشور با اشاره به اینکه باید به کسانی رای بدهیم که التزام عملی و قلبی به منویات مقام معظم رهبری داشته باشد، گفت: تنها با شعار نمی توان جیب خالی را پر کرد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، محمد ابراهیم کریمی مسئول سازمان بیسیج کارگری کشور با اشاره به اینکه کارگران زخم خورده اصلی واردات بی رویه هستند، اظهار داشت: طبقات مختلف کارگری زخم خورده اصلی واردات بی رویه و مضر هستند .

وی ادامه داد: اینکه رهبر معظم انقلاب سال‌ها است اقتصاد مقاومتی با تکیه بر تولید ملی را اساس کار برای خلع سلاح استکبار و تمامی ایادی او مطرح کرده اند یک مسئله کاملا فنی، علمی و منطقی است اما متاسفانه برای مقابله و کنترل واردات، که دشمن شماره یک تولید ملی است مسئولین امر با بی توجهی و کم توجهی از کنار این موضوع گذشته اند.

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور با بیان اینکه توان تولید دستگاه‌های کنترل کننده کالا در مبادی ورودی کشور را داریم، افزود: در حال حاضر هم بخش خصوصی ما و هم بخش دولتی توانمندی لازم برای تولید دستگاه‌های ایکس ری، کنترل کننده کانتینر و تریلر کالا را در مبادی گمرکی دارند ولی متاسفانه تاکنون سفارش لازم برای ساخت به آنان داده نشده و این درحالی است که با ساخت چنین دستگاهی در کشور  هم تولید ملی نهادینه خواهد شد و هم ریسمان وابستگی‌ها را پاره کرده و کشور عزیزمان به سمت خودکفایی خواهد رفت.

کریمی تصریح کرد: بدون شک با اجرای این تدبیر حضرت امام خامنه‌ای هم گره‌های کور اقتصادی باز می شود و هم مشکل اشتغال جوانان برطرف می‌گردد.

وی با توجه به انتخابات پیش رو بیان داشت: جمعه 29 اردیبهشت ماه امسال حماسه بزرگ سیاسی ملت  شریف ایران است که با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب یکپارچه و گسترده این پیام را به دنیا صادر می کنیم که با گذشت قریب به 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ما همچنان وفادار به آرمان‌ها است و این یعنی خفت و خواری برای دشمنان و برای دوستان و هم پیمانان انقلاب اسلامی، عزت و اقتدار به همراه خواهد داشت.

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور در پایان خاطرنشان کرد: فردا باید به پای صندوق‌های رای برویم و به صاحبان تفکری رای بدهیم که علاوه بر شعار و سخنرانی، التزام عملی، قلبی و ایمانی به منویات ولایت داشته باشند چرا که با شعار خالی جیب خالی را نمی توان پر کرد

انتهای پیام/ر

نام:
ایمیل:
* نظر: