آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۵۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم:
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم اعلام کرد: سند ۲۰۳۰ با محتواهای غیر اخلاقی متضاد با فرهنگ ایرانی،اسلامی است.
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم طی بیانیه ای  مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در برابر امضاء سند ۲۰۳۰ اعلام نمود.

متن بیانیه به شرح زیر می باشد:

         بسم الله الرحمن الرحیم

《انَّ هذا القرآنَ یَهدی لِلتّی هِیَ اَقومُ وَ یُبشّر المومنینَ الذّینَ یَعملونَ الصالحاتِ اَنَّ لَهُم اَجراً کبیراً》
بی تردید این قرآن به استوارترین آیین هدایت میکند ، و به مومنانی که کارهای شایسته انجام می دهند ، مژده می دهد که برای آنان پاداشی بزرگ است. (سوره اسراء آیه ۹)

با نام و یاد خدا و درود و صلوات بر روح پاک امام و شهدای انقلاب و سلام محضر حضرت ولی عصر (عج)

در دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با فرهنگیان سراسر کشور بود که بحث امضاء سند ۲۰۳۰ یونسکو و اجرای بی سروصدای آن ، با واکنش ایشان و متذکر شدن سستی و غفلت شورای عالی انقلاب فرهنگی در این موضوع مطرح شد.

با وجود تذکرات ، تاکیدات و هشدار های مکرر و پی درپی رهبر معظم انقلاب در مورد نفوذ فرهنگی جبهه ی استکبار و مورد هجوم قرار دادن ارزش های اصیل انقلاب و اسلام ، متاسفانه امروز شاهد هستیم که افرادی با تفکرات مردود لیبرال سعی در اشاعه ی این تفکر در سیستم آموزش کشور دارند. این، همان تفکری است که باعث حذف درس شهید فهمیده از کتب فارسی ششم دبستان شد.

امروز ما باید به این فکر باشیم که نوجوان و جوان ما چقدر با زندگی شهدا که با رشادت های خود مانع دست درازی دشمن به این آب و خاک شدند ، آشنایی دارد؟

امروز در بحبوحه ی جنگ نرم که هدف آن دست درازی به همان ارزش هایی است که زمانی همین شهدا برای آن جان دادند ، باید پرسید که هوشیاری وانقلابیگری مسئولین فرهنگی و دستگاه های مربوط کجاست؟

آیا به راستی ، اصلا مسئولین ما دغدغه ای در مورد تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دارند؟ یا فقط صرفا به دنبال تعامل با جهان به هر قیمتی هستند؟

سند ۲۰۳۰ با داشتن محتواهای غیر اخلاقی و کاملا متضاد با فرهنگ ایرانی_اسلامی ما چه جایگاهی در نظام آموزش کشور دارد؟ و چه لزومی در اجرای آن است؟

امضا سند ۲۰۳۰ در حالی است که رهبر معظم انقلاب در تاریخ ۱۰ اردیبهشت سال ۱۳۹۲ با ابلاغ سیاست های کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش کشور به مسئولین ، چارچوب نظام آموزشی کشور که مبتنی بر تعلیم و تربیت اسلامی است را تبیین کرده بودند.

ما انقلابیون جوان مطلقا اجازه نخواهیم داد ، مملکتی که صاحب آن آقا امام زمان (عج) است و فرهنگ حسینی در آن موج میزند با تصمیمات و سهل اندیشی های عده ای سست عنصر و خود باخته تسلیم اسناد مفتضحی همچون سند ۲۰۳۰ شود.

ما انقلابیون جوان تحت هیچ شرایطی این میدان جنگ نرم را خالی نخواهیم کرد و با تمام توان خود و با توکل بر خدا و در زیر پرچم امام زمان (عج) وارد این میدان خطیر و مهم خواهیم شد و با توجه به فرامین و رهنمود های رهبر انقلاب که همواره با بصیرت و شجاعت خود راهنمای ما بوده اند، اجازه ی نفوذ دشمن را نخواهیم داد و عرصه را نیز بر آنها تنگ خواهیم کرد.

"والعاقبه للمتقین"

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم
نام:
ایمیل:
* نظر: