آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۵۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰
با یک تصمیم درست آینده ای بهتر را برای کشور تضمین کنیم؛
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی جهرم برای حضور با شکوه در انتخابات از مردم دعوت کرد.
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی جهرم برای حضور با شکوه در انتخابات از مردم دعوت کرد. متن این دعوت به شرح ذیل است:

انتخابات ریاست جمهوری و مهلت قانونی تبلیغات برای نامزدها می تواند فرصتی باشد که بتوان به صورت کارشناسانه، دقیق و فارغ از احساسات و تمایلات حزبی و جناحی، نگاهی به برنامه ها و عملکرد هر کدام از کاندیدها داشت و با یک تصمیم درست آینده ای بهتر را برای کشور تضمین کرد.

عرصه انتخابات عرصه رقابت با نظام و آرمان ها و ارزش های آن که ثمره ی فداکاری زنان و مردان این سرزمین نیست، عرصه انتخابات عرصه ارائه راهکارهای واقعی و عملی در جهت رفع چالش های کشور است.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد جهرم معتقد است که تنها راه برون رفت از مشکلات کشور تحقق نگاه انقلابی که لازمه آن حضور مدیرانی انقلابی و جهادی در عرصه کشور است.

لذا ضمن دعوت از آحاد جامعه به مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو انتظار می رود نامزدهای ریاست جمهوری به دور از شعارزدگی برنامه های واقعی و عملیاتی خود را ارائه دهند.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد جهرم ارائه شاخص های مدیران انقلابی که بر اساس منویات رهبری و بیانات امام عزیز(ره) می باشد می داند و معتقد است بر اساس این شاخص ها مردم عزیز می توانند مدیران با صلاحیت که توان حل مشکلات کشور را دارند برگزینند.

به عنوان کلام آخر همه سیاسیون و نامزدهای انتخاباتی چه در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و چه در عرصه انتخابات شورای شهر را به تقوا و عدالت توصیه میکنیم.

امیدواریم در همین هفته آخر هر کدام از این بزرگواران به این مهم اقدام کنند.

والعاقبه المتقین

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی جهرم
نام:
ایمیل:
* نظر: