آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۵۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲
دعوت بسیج دانشجویی داراب برای حضور مردم در انتخابات؛
بسیج دانشجویی شهرستان داراب برای حضور با شکوه در انتخابات از مردم دعوت کرد.
بسیج دانشجویی شهرستان داراب برای حضور با شکوه در انتخابات از مردم دعوت کرد. متن این دعوت به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم »
« اِنَّ اللهَ لَا یُغَیِّرُ مَا بِقَومٍ حَتَّی یُغَیِّرُوا مَا بِأَنفُسِهِم »

انقلاب اسلامی تبلور خواست و حضور ملی بود. حضوری که بلوک شرق و غرب را به چالش کشید و ندای استقلال و خداتکایی سر داد و این امر محقق نمی شد مگر با حضور پرشور و عالمانه مردم.

حضوری که به ایران اسلامی مصونیت بخشید و سایه ی تهدیدهای داخلی و خارجی را دفع و کشور را ساحل امن منطقه کرده است.
یکی از مهم ترین عرصه های حضور مردمی، حضور در انتخابات است که میراث انقلاب اسلامی و نماد بارز مردم سالاری دینی است که نتیجه ی آن بیانگر مطالبات جمعی، وحدت ملی و زمینه ساز پیشرفت همه جانبه ی کشور است.

شرکت پرشور مردم در انتخابات چشم طمعِ طمعکاران و بدخواهان این ملت را کور و مطالبه ی اصلی مردم را بیان می کند.

همان گونه که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) اشاره فرمودند حضور مردم یکی از آن عناصری است که دشمن را ناکام می کند و موجب می شود که نظام جمهوری اسلامی تقویت شود، پایداری و ماندگاری آن تامین شود وملت ایران در چشم ملت های دیگر آبرو پیدا کند و اعتبارش بالا رود .

بنابراین اصل انتخابات حضور مردم در پای صندوق های رای، و رای دادن است.همه باید شرکت کنند، شرکت در انتخابات آبروی نظام اسلامی است، آبروی اسلام است ، آبروی ملت ایران است و آبروی کشور است.

امروز هدف اصلی  دشمنان ملت شریف ایران دلسرد و کم رنگ کردن حضور مردم در پای صندوق های رای می باشد و در مرحله بعد نتیجه ای که از صندوق ها بیرون آید دولتی وابسته و غرب زده باشد که کشور را به سوی وابستگی هر چه بیشتر و انحراف از  مسیر انقلاب سوق دهد.

پس می بینیم حضور در انتخابات و انتخاب اصلح در این  پیچ تاریخی حیاتی می باشد. آنچه که دراین فرصت باقی مانده مهم است این است که مردم علاوه بر همت بر حضور ،همت بر انتخاب خوب هم داشته باشند.

معیار اصلی این است که کسانی سر کار بیاییند، که همتشان بر حفظ عزت و حرکت کشور در جهت حرکت های انقلاب باشد .آنچه ما ازین برکات به دست آورده ایم ،به برکت هدف های انقلاب بوده است. هر جایی که ما کم آورده ایم، عقب ماندیم وشکست خوردیم ،به خاطر غفلت از هدف های انقلاب و هدف های اسلام بوده است.

باید کسانی سرکار بیایند که مصداق << ان الذین قالو ربناالله ثم استقاموا>>باشند.اهل استقامت و ایستادگی باشند.

امروز چشم صاحب اصلی این انقلاب،امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، امام خمینی (ره)، شهدا تمامی دلسوزان نظام ومستضعفین جهان اسلام به حضور حداکثری وانتخاب اصلح ملت همیشه در صحنه و انقلابی ایران اسلامی است.

بسیج دانشجویی شهرستان داراب از تمام مردم شریف ایران، امت حزب الله ،مسئولین و خادمین ملت ایرانمی خواهد ،قدر این فرصت بزرگ پیش رو رابدانند و از تمامی ظرفیت های موجود برای انتخاباتی پر شور بهره ببرند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان داراب
نام:
ایمیل:
* نظر: