گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۵۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
در آستانه دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری؛
فرمانده سپاه ناحیه سپیدان با صدور بيانيه‌اي از مردم جهت حضور با شكوه در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت نمودند.
به گزارش تنویر سپیدان صبح امروز پنج شنبه مورخ 96/02/28 فرمانده سپاه ناحیه سپیدان گفت: 
ما تکلیف شرعی و قانونی داریم که به هیچ عنوان در مسائل مربوط به احزاب و گروه های سیاسی ورود پیدا نکنیم.

سرهنگ رستمی با بیان این که سپاه سپیدان در جریان انتخابات در هیچ حزب و گروه خاصی ورود پیدا نمی کند، گفت: وظیفه ما تنها تشویق برای حضور حداکثری مردم در انتخابات است، سپاه یک نهاد ولایتمدار و پایبند قانون است و تکلیف شرعی و قانونی داریم که به هیچ عنوان در انتخابات، احزاب و گروه ها ورود پیدا نکنیم.

وی افزود: البته برای حضور حداکثری مردم نشست های بصیرتی و روشنگری توسط سپاه برگزار گردید.

فرمانده سپاه ناحیه سپیدان با تاکید بر کمک سپاه به نیروی انتظامی برای برقراری امنیت انتخابات، گفت: سپاه یکی از اعضای شورای تامین است و وظیفه داریم در حوزه روانی و نیز سایر حوزه ها به تامین امنیت انتخابات کمک کنیم، تامین امنیت در کنار ایجاد فضایی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات از وظایف مهم و عمده سپاه محسوب می شود و این امر با نگاه فراجناحی و بدون گرایش خاص سیاسی انجام می شود.

رستمی بیان داشت: استكبار و ايادي مزدور و جيره‌خوار آن، نيك مي‌دانند كه ايران اسلامي، امروز در حالي چشم به افق‌هاي روشن پيشرفت و عدالت دارد كه آرمان‌ها و پايداري آن،الهام بخش بيداري اسلامي منطقه شده است و روح حريت و آزادي‌خواهي را در سايه پر بركت اسلام در تمام جهان و براي تمامي بشريت به ارمغان آورده است.

وی افزود: در اين ميان دشمنان اسلامي، هم پيمان گشته‌اند كه به هر قيمت، با تضعيف پايه‌هاي مردم‌سالاري كه نماد آن، انتخابات است انقلاب را به انحطاط كشيده و نظام جمهوري اسلامي را به زانو در‌آوردند. اما بسيار نادانند، چرا كه ملت ايران هر روز كه مي‌گذرد، بر اين باور استوارتر گرديده‌اند كه با حضور و استقامت خود در تمامي ميدان‌هاي انقلاب به اوج عزت و اقتدار نزديكتر مي‌شوند.

در همين راستا فرماندهی سپاه سپیدان، کارکنان و عموم بسیجیان شهرستان همگام و همراه با ملت غيور و بصير ايران، حضوري حداكثري و انتخابي آگاهانه در پاي صندوق‌هاي آراي دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا خواهند داشت و يكبار ديگر همچون 22 بهمن اعجازي ديگر خواهند آفريد و اميد كور دشمن را به نااميدي ابدي تبديل خواهند كرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: