آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۵۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸
بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی شیراز:
بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی شیراز با صدور بیانیه ای از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات دعوت کردند.
بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی شیراز با صدور بیانیه ای از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات دعوت کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم
کمتر از 24ساعت دیگر مانده به شروع انتخابات و در آستانه مهمترین و حساس ترین انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ جمهوری اسلامی ایران،رقابت ها و شور انتخاباتی رونق چشم گیری داشته است.ولیکن در برگزاری هر انتخاباتی دو مسئله حائز اهمیت است.مسئله اول حضور حداکثری و پرشور و شعور همه مردم ایران در انتخابات.همه  مردم و همه کسانی کشور را دوست دارند و آینده کشور برایشان اهمیت دارد، وظیفه دارند که در انتخابات شرکت کنند و دیگران را هم به شرکت در انتخابات تشویق کنند.
مسئله دوم مسئله انتخاب فرد اصلح و لایق این پست مهم و حساس است.چرا که انتخاب رئیس جمهور یعنی سپردن بیشتر امکانات اجرایی کشور به یک فرد.
مشخصه های فرد اصلح بارها از زبان مقام معظم رهبری،امام خامنه ای(مدظله العالی)
بیان شده است.
بخشی از این ویژگی ها عبارت است از:
تعهد و تخصص،صداقت و امانت داری،تقوا ایمان و عدالت،مردم داری و دلسوزی،جدیت در کار،توجه به اولویت ها،پایبندی کامل به اسلام،نظام و رهنمودهای امام بزرگوار؛اعتماد به نفس و انگیزه برای کار،علاقه و شوق به خدمت،استکبار ستیزی و توجه با استقلال کشور،توجه به ظرفیت های داخلی کشور و....
همه مردم باید سعی خود را بر انتخاب اصلح با مشخصه ها و ویژگی های ذکر شده بگذارند و  بدانند که باید از روی تفکر و تحقیق پای صندوق های رأی رفت.و کسانی که در این دوره به عنوان کاندید ریاست جمهوری وارد عرصه انتخابات شده اند باید پس از انتخاب از سوی مردم؛همه تلاش خود را در جهت رفع مشکلات کشور به ویژه مسئله اقتصاد و معیشت مردم به کار گیرند.
و بدانند که ملت ایران دیگر ناعدالتی،تبعیض،رانت و ویژه خواری،کم کاری و بی انگیزگی،سیاسی بازی و بی صداقتی،عقب نشینی در برابر دشمنان،عدم اعتماد به توان داخلی را برنمیتابند و از سر این مسائل به سادگی عبور نخواهند کرد.
و همه مردم وظیفه دارند در دوره چهارساله دولت،در کنار دولت باشند و هم دلی،همزبانی و همراهی با دولت را به تحقق برسانند.چرا که رفع مشکلات کشور بدون همدلی تحقق نمیابد.
چه این همدلی در قالب نقد منصفانه و سازنده باشد چه در قالب همراهی و همکاری با دولت.

به توفیق اللهی آنچه به نفع مردم ایران و صلاح کشور میباشد در این انتخابات رقم خواهد خورد و در هر صورت با حضور گسترده همه اقشار؛ ملت ایران پیروز نهایی انتخابات خواهند بود.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی شیراز
نام:
ایمیل:
* نظر: