پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۴۳:۴۶
کد خبر: ۱۰۵۵۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴
جلسه مشترک اعضای خانه نخبگان گردشگری بسیج فارس با بنیاد نخبگان فارس با محوریت رویداد کارآفرینی گردشگری برگزار شد.
جلسه مشترک خانه نخبگان گردشگری بسیج فارس با بنیاد ملی نخبگان

جلسه مشترک اعضای خانه نخبگان گردشگری بسیج استان فارس با بنیاد نخبگان استان فارس با حضور یاسر دهقانی، رئیس سازمان بسیج علمی-پژوهشی و فناوری فارس و حبیب شریف، رئیس بنیاد نخبگان استان فارس در محل بنیاد نخبگان فارس برگزار شد.

در این جلسه پیرو رویداد کارآفرینی گردشگری، برگزاری دوره‌های خلاقیت ذهنی و بومی‌سازی تفاهم‌نامه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بنیاد ملی نخبگان صحبت شد.

عامری، عضو خانه نخبگان گردشگری بسیج استان فارس، با اشاره به شکل نگرفتن کسب‌وکارهای مرتبط با گردشگری در ایران گفت: تلاش اصلی رویداد کارآفرینی گردشگری ایجاد شماری کسب‌وکار دانش‌بنیان و مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در حوزه گردشگری است و ما به دنبال واردکردن دستگاه‌های دولتی به‌عنوان حامی در این رویداد هستیم.

در این جلسه حبیب شریف در رابطه با مهارت‌های نیروهای جوان کشور گفت: بسیاری از نیروهای جوان این مرزوبوم مدیریت زمان، شیوه حل مسئله، خلاقیت و ایده پردازی بلد نیستند و این موارد باید در سن مناسب به افراد آموزش داده شود.

همچنین وی در رابطه با حمایت مالی از نخبگان و کارآفرینان جوان افزود: برای حمایت از نخبگان و کارآفرینان جوان مجمع خیرین نخبه پرور فارس را راه‌اندازی کرده‌ایم. هدف این مجمع جمع‌آوری کمک‌های مالی خیرین گران‌قدر برای حمایت از نخبگانی که علم و استعدادشان در نبود پشتوانه مالی هدر می‌رود؛ است. برای برقراری ارتباط با این مجمع می‌توانید با شماره‌های ۳۶۲۴۲۹۱۸۰-۷۱۰ و ۰۹۱۷۱۸۸۹۹۰۱ تماس بگیرید.

در انتهای جلسه دکتر شریف از حمایت مالی و معنوی بنیاد از برگزاری رویداد کارآفرینی گردشگری خبر داد.

نام:
ایمیل:
* نظر: