جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۲۷:۳۵
کد خبر: ۱۰۵۶۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
سرهنگ دوستدار:
سرهنگ دوستدار گفت: رای اولی‌ها از رای خود مراقبت کنند و بدانند رای آنها در انتخابات گاهی سال‌ها آثارش در کشور بر جامعه تاثیر گذار هست و باید با آگاهانه انتخاب خوبی داشته باشد.
سرهنگ محمد جعفر دوستدار فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز در حاشیه حضور در شعبه ۲۰۷ اخذ رای واقع در حرم مطهر احمدی و محمدی(ع) در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مقام معظم رهبری مکرر تاکید کردند حضور مردم در انتخابات و پای صندوق‌های رای قطعا تضمین کننده سرنوشت مملکت و ایران عزیز است و آنچه قطعا ملت بزرگ ایران رقم میزنند بسیار مهم و با ارزش است.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز حضور مردم را سهیم شدن در تضمین کشور دانست و گفت: حضور پررنگ مردم در صف‌های طولانی است که نشان دهند یک انتخابات باشکوه است و رای دهندگان می دانند هر رای ما خاری در چشم دشمنان اسلام است.

سرهنگ دوستدار با اشاره به حضور رای اولی ها اظهار داشت: رای اولی ها خودشان قطعا خوشحال و خرسند هستند که در تعیین سرنوشت کشورشان مشارکت می کنند اما آنچه مهم است نیت آنهاست که قطعا برای قربه الله باشد و خودشان برای اسم و کد کاندیدها مشارکت کنند.

وی ادامه داد: رای اولی‌ها از رای خود مراقبت کنند و بدانند رای آنها در انتخابات گاهی سال‌ها آثارش در کشور بر جامعه تاثیر گذار هست و باید با آگاهانه انتخاب خوبی داشته باشد.

سرهنگ دوستدار با اشاره به مشارکت مردم در انتخاب اعضای شورای شهر ابراز داشت: شوراهای اسلامی شهر و روستا تعیین کننده سیاست های کلی آن منطقه هستند، مخصوصا در کلانشهرهای مثل شیراز که بودجه عمرانی ۵ کلانشهر در کشور به اندازه اعتبار عمرانی دولت هست لذا جهت گیری ها و تصمیم ها بسیار مهم است و تعیین شهردار بسیار مهمتر می باشد.

این فرمانده اظهار داشت: محدوده ناحیه بقیه الله(عج) شیراز در بافت تاریخی و قدیمی شیراز واقع شده است که از اول صبح شاهد حضور و مشارکت خوب مردم این منطقه در پای صندوق های اخذ رای هستیم؛ لذا مشارکت بسیار جدی درپیش رو خواهیم دید و از صف های طولانی اول صبح مشخص است که سالی که نکوست از بهارش پیداست.

وی به ماموریت ناحیه بقیه الله در زمینه انتخابات اشاره کرد و گفت: یکی از مامویت های سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز حفاظت از ۱۵۵ صندوق اخذ رای است که دوستان سپاه و نیروهای جان برکف بسیج وقت گذاشته اند و مثل همیشه ایثارگرانه و فداکارانه برای حفظ امنیت که گاهی در مرز، گاهی در خارج از مرز و اکنون برای حفاظت از صندوق های رای و حق الناس مردم خدمت میکنند بر عهده دارند و حدود یک هفته قبل جهت تامین امنیت حضور مردم جهت انتخاباتی سالم و پر شور دیده شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: