آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۰۵۶۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز مطرح کرد:
سرهنگ محبی پور گفت:پاسداران و بسیجیان مأموریت تأمین امنیت ۵۲۵ شعبه اخذ رأی انتخابات در شیراز را به عهده داشتند.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز؛ سرهنگ پاسدار اسماعیل محبی‌پور فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با بیان اینکه سپاه امنیت ۵۲۵ شعبه اخذ رأی انتخابات را در کلانشهر شیراز برعهده داشت،گفت: پاسداران و بسیجیان مأموریت تأمین امنیت شعبه‌های اخذ رأی در انتخابات را به عهده داشتند كه سپاه ناحیه ثارالله(ع) مسئولیت امنیت ۱۵۷ شعبه اخذ رأی محدوده غرب شیراز را بر عهده داشت.

وی با تصریح اینکه انتخابات مایه عزت مملکت و انقلاب شد، گفت: مشارکت حداکثری مردم حاوی این پیام است که باید با همدلی، زمینه خدمت به مردم فراهم شود و این جز با کارهای جهادی وکوشش بی وقفه میسر نمی‌شود.

سرهنگ محبی‌پور با یادآوری اینكه رهبر معظم انقلاب طی یکسال گذشته مدام بر رسیدگی به معیشت مردم و مسائل اقتصادی تأكید دارند، گفت: مسلم است که همت و تلاش مسئولان در این زمینه نیاز است و امروز اولویت اول رسیدگی به مسائل اقتصادی مردم است.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز تأكید كرد كه به بركت خون شهیدان روز به روز بر بالندگی انقلاب اسلامی افزوده شده كه آن را در میان اقشار مختلف مردم اعم از جوانان به خصوص در صف‌های طولانی انتخابات مشاهده می‌كنیم.

وی در پایان از آحاد بسیجیان و پاسداران كه در كنار نیروی انتظامی با جان و دل در تأمین امنیت انتخابات كوشیده‌اند، قدردانی به عمل آورد.
نام:
ایمیل:
* نظر: