آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۵۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۲
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز خطاب به روحانی:
در پی مصاحبه مداخله جویانه وزیر امور خارجه آمریکا در عربستان سعودی، بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز در نامه ای سرگشاده از رئیس جمهور خواست جوابی دندان شکن به طرف غربی دهد.
در پی مصاحبه مداخله جویانه وزیر امور خارجه آمریکا در عربستان سعودی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز نامه ای سرگشاده به رئیس جمهور نوشت که متن به شرح ذیل می باشد:

بسم ربّ الشهدا و الصدّیقین

ریاست محترم جمهور جناب آقای حسن روحانی

سلام علیکم؛
   ضمن عرض تبریک به دلیل انتخاب مجدد جنابعالی به سمت ریاست جمهوری و آرزوی توفیق در جهت خدمت روزافزون به ملت عزیز ایران به خصوص مستضعفین و اقشار محروم که به گفته امام خمینی(ره): پابرهنگان و مستضعفین صاحبان این انقلاب هستند و همچنین اعتلای ایرانی اسلامی، چند روز گذشته شاهد سفر رئیس جمهور آمریکا و هیئت همراه او به کشور کودک کش عربستان سعودی بودیم. در این بین، وزیر امورخارجه آمریکا در اقدامی مداخله جویانه توقف تولید موشک های بالستیک جمهوری اسلامی ایران را از جنابعالی خواستار شده است. این در حالی است که در این سفر قراردادی  به ارزش۱۱۰میلیارد دلار جهت فروش تسلیحات به عربستان بین دو طرف منعقد گردید. وزیر امورخارجه آمریکا در ادامه تغییر روابط ایران با جهان را منوط به عقب نشینی ایران از پیشرفت صنایع دفاعی خود عنوان می نماید.

جناب آقای رئیس جمهور از جنابعالی توقع داریم که جوابی دندان شکن به طرف های مغرور و جنایت کار غربی دهید. آن ها نمی دانند که این حضور ۴۰ میلیونی ملت در صحنه انتخابات یعنی مشتی محکم به دهان یاوه گوی آن ها.

ریاست محترم جمهور در آخر بدانید، دانشجویان انقلابی پشتوانه محکم دولت تدبیر و امید در حمایت از مظلومان جهان و مقابله با مستکبران و زورگویان عالم خواهند بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: