کد خبر: ۱۰۵۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
جانشین ناحیه مقاومت سپاه اقلید خبر داد:
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید،همزمان بافرا رسیدن سوم خردادماه،نشست خبری با حضور خبرنگاران رسانه ها در سپاه اقلید برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید،همزمان بافرا رسیدن سوم خردادماه،نشست خبری با حضور خبرنگاران رسانه ها در سپاه اقلید برگزار شد.

  در این نشت سرهنگ صالحی جانشین محترم سپاه اقلید،با گرامیداشت یاد و نام امام و شهدا، فرارسیدن 35 سالگرد و سالروز آزادی خرمشهر و حماسه سوم خرداد را تبریک گفت.

وی سوم خرداد را روز ایثار، مقاومت و ایستادگی خواند و ،از اجرای بیش از 60 ویژه‌برنامه فرهنگی، ورزشی، تربیتی، بصیرتی و... سالروز عملیات بیت المقدس و حماسه سوم خردادماه با شعار من انقلابی ام در سطح شهرها و روستاهای اقلید خبر داد.

صالحی دیدار با امام‌جمعه، تجدید میثاق با امام و شهدا و نشست‌های روشنگری و بصیرتی، یادواره شهدا، همایش ایثارگران، جانبازان و رزمندگان، پیاده‌روی‌های خانوادگی، محافل انس با قرآن، یادواره شهدای شهر دژکرد با حضور سردار ثنایی راد مسئول سیاسی کل سپاه ،حماسه مقاومت ،ایثار،پیروزی همراه با تجلیل از حضور حماسی مرم در انتخابات با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین میر مرشدی ، و .........را به‌عنوان ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت سوم خرداد امسال در اقلید برشمرد.


.

.

نام:
ایمیل:
* نظر: